اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

اویسا...

خدایا خواهش میکنم ...

1393/2/12 23:22
نویسنده : مامان سمیه
732 بازدید
اشتراک گذاری

درست ساعت3عصر روز چهارشنبه بود که با امیر رفتیم دم ازمایشگاه برای گرفتن جواب از غربارگری.من تو ماشین نشستم و امیر رفت دنبال جواب ی کم دیر کرد و وقتی امد گفت جواب حاضر نیست و باید نیم ساعت دیگه صبر کنیم رفتیم ی دور زدیم و ساعت 4 دوباره امیر رفت سراغ جواب راستش کلافه بودم اولش ازش خواستم خودم برم که نذاشت و خودش رفت دنبال جواب وقتی اومد گفت یکی از فاکترای ازمایش مشکل داره و احتمالا فردا باید بیایم دوباره برای از مایش مجدد.اولش زیاد متوجه نشدم و بیخیال بودم جواب گرفتم و ی نگاه روش انداختم مثل ازمایشای دیگه که ی چیزایی ازش میفهمیدم اینبار برعکس هیچی نفهمیدم فقط متوجه شدم کنار یکی از عددا ستاره گذاشتن.

به طرف بیمارستان راه افتادیم اخه اون روز دکترم تو بیمارستان ویزیت میکرد.بعد کلی الافی ساعت 7نوبتمون شد.هرچی ساعت میگذشت دلهرم بیشتر میشد وقتی وارد اتاق شدم طبق معمول وزن و فشارم گرفتند اون روز برعکس همیشه که قلب بچم دیر چیدا میشد و ضربان خیلی ضعیفی داشت ،قلبش خیلی زود پیدا شد و با ی ضربان خیلی قوی.اما من دلم میخواست دکتر جواب ببینه وبگه مشکلی نیست...

اما این طور نبود وقتی دکتر جواب دید گفت که این ازمایش ی ریسک 2درصدی را نشون میده و ممکنه بچه مشکل داشته باشه........

وای خدایا چی داشتم میشنیدم.مطب دورسرم میچرخید تنها کاری که از دستم بر میومد فقط گریه بود.تو چند دقیقه کاخ ارزوهایی که با خون دل ساخته بودم رو سرم خراب شد.داشتم خفه میشدم.الهی هیچ مادری این روز منو نبینه...دوست داشتم یکی بیاد بزنه تو گوشم بیدارم کنه بگه که داری خواب میبینی...ولی نه همهچی واقعیت داشت...

دکترم برای شنبه عصر پیش ی دکتر دیگه نوبت امنیو سنتز برام زد.گفت با امنیوسنتز همه چی مشخص میشه.گفت احتمال ریسک تو ازمایش وجود داره اخه من همه جواب سونوهام خوب بوده.این تست احتمال خطا نداره حالا فردا باید برم امنیو سنتز .

 

اصلا باور نمیشه....

دوستای خوبم ازتون خواهش میکنم تو این روزای عزیز منو دعا کنید خواهش میکنم.جواب این تست دو هفته طول میکشه اماده بشه ...نمیدونم ماه دیگه این وقتا حالم چطوره دکتر میگفت اگه جواب خوب نباشه باید سقطش کنیم.

خواهش میکنم دعام کنید دعا کنید جواب منفی باشه و مشکلی نباشه.

خدایا قسمت میدم به پنج تن کمکم کن.من تحملش ندارم.این امتحان خیلی سخته....

الان سه روزه روز و شبم سیاه شده از ارامشی که تو خونم داشتم اصلا اثری نمونده.حس میکنم ی بار هزار تنی رو قلبم سنگینی میکنه.دستم میذارم روشکمم و میگم مامانی میخوام سالم باشی،پس سالم باش.نفس مامان خواهش میکنم قطع نشو.نفسم به نفست وصله.

خدایا این کابوس به سفیدی برسون...

نمیدونم...................................................................................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان
13 اردیبهشت 93 9:11
سلام سمیه جان اصلا نگران نباش برای یکی از بستگان ما هم همین اتفاق افتاد و دوباره که آز داد همه چیز اوکی بود .توکلت به خدا باشه و خودت و نی نی را ناراحت نکن
مامان سمیه
پاسخ
امید به خدا.فقط دعا کن چیزی نباشه.من که خیلی داغونم.
باران
13 اردیبهشت 93 11:45
سلام سمیه جون اوضاع زندگی منم مثل تو شده هفته ی پیش تو سونوم یه لخته خون دیده شد دوروز بعدش خونریزی کردم دکترم گفت احتمال سقطش زیاده منم با کلی حاجت ونذر ونیاز حامله شدم منم بهش انس گرفتم منم داغونم منم باید دوهفته دیگه صبر کنم ببینم چی میشه خدا دل هیچ امیدواری رو شاد وپشیمون نکنه با داغون بودن هیچی درست نمیشه مثل قبل به خودت برس ومثل من بسپار به خدا انشاالله به حق پهلوی شکسته ی حضرت زهرا دل من وتو هم نمیشکنه/توکلت به ارحمن راحمین
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنونم باران جون.امیدم فقط به خداست.
فریبا
13 اردیبهشت 93 12:39
سلام سمیه جون با خوندن نوشته هات مو به تنم وایساد و کلییییییییییییییییییییی اشک ریختم بمیرم برات آرزو کردم خدا بچتو باز سالم بهت ببخشه امیدوارم اشتباه شده باشه الهیییییییییی تو خوشحالیت برگرده من خودمو فراموش کردم با خوندن نوشته هات خیللیییییییییییییییییی بهم ریختم سمیه نا امید نباش نذرش کن تو دلت صافه خودتو اذیت نکن درست میشه به خدا از خدا خواستم به من هر موقع صلاح دونست بچه بده ولی به تو ببخشتش دوست دارم دوستم خودتو ناراحت نکن درست میشه انشالاه خطا داشته
مامان سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان
13 اردیبهشت 93 12:42
مامانای گل ائنقدر به دلتون بد راه ندید بابا توی فامیل ما الان نی نی بدنیا اومده که فقط یک کیلو بوده ما شاالله سالم و سر حال مونده خدا خودش داده خودشم مراقبش هستش . توکل به خدا کنید.در ضمن بیا توی وبلاگ من و پست ثابت دعای منو بخون و برای نی نیت دعاکن . بخون و بهش فوت کن عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون
مامان شازده پاشا
13 اردیبهشت 93 13:48
عزیزم انشالاکه حاجتت به خیرروابشه .نگران نباش اگه لایق باشم دعاگوی سلامتی کوچولوت هستم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون
پرتو
13 اردیبهشت 93 17:06
عزیزم ناراحت نباش و فقط توکلت به خدا باشه انشاالله که چیزی نیست و جواب آزمایش خوب در میاد و فرشتت برای همیشه براتون می مونه منم برات دعا میکنم دوستم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم پرتو جون.خواهش میکنم دعام کن.تو خودت میدوننی چقدر سخته.
مامان ناديا
13 اردیبهشت 93 23:57
عزيزم خيلي ناراحت شدم ايشالله که خطاس زياد بخودت استرس نده نزار بدتر بشه گاهي اوقات جوابها هم اشتباه ميشه برات دعا کردم سميه جون
ماماني پرنيان
14 اردیبهشت 93 9:00
سلام عشقم واي كه چقدر ناراحت شدم فدات بشم . انشاءله به آبروي حضرت زهرا ختم به خير مي شه گلم برات ياسين مي خونم دوستم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی
26 خرداد 93 9:53
عزیزم جز دعا کاری دیگه ای از دستم برنمیاد.الهی که برات بمونه و خدا برای همیشه بهت ببخشه ان شاء الله عزیزم یه دعا واست میفرستم باید بعد از نماز مغرب و عشاء بخونی به مدت سه شب.اسمش ختم آیت الکرسیه اول اعوذ بالله من الشیطان الرجیم بعد بسم الله خواندن آیت الکرسی دوباره اعوذ بالله... سوره حمد 5 مرتبه سوره اخلاص(قل هو الله) 11 مرتبه سوره کوثر صد مرتبه صلوات شب سوم حاجت میگیری از خدا که ان شا ء الله برآورده است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد