اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

اویسا...

چهار ماهگی اویسا واکسنش و سرما خوردگی....

1393/11/16 15:08
نویسنده : مامان سمیه
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس مامان.

چطوری دخترم؟ببخشید این ماه ی کم مامانت تنبلبی کرد و پستت چهار روز دیرتر میذارم.راستش این ماه بابایی امیر نبودش و دست تنها بودم.

قربونت برم روز به روز داری شیرینتر میشی.دیگه کامل مامانت میشناسی.تو چهر ماهگیت به حرف زدن بقیه عکس العمل نشون میدی و اگه کسی باهات خندید براش خنده میکنی.

دستای کوچولوتو میاری جلو صورتت اول نگاهش میکنی بعدش میکنی تو دهنت.این ماه خیلی دستت تو دهنت میکنی و اب از دهنت میاد،فکر کنم میخواد جای مرواریدای توی دهنت سفت بشه.یعضی وقتا اینقدر لثه هات میخواره که به شدت عصبانی میشی و غر میزنی.

تاز بلد شدی پسونکتو از تو دهنت در میاری ولی متاسفانه نمیتونی بذاری تو دهنت ...

یکشنبه بردمت واکسن چهار ماهگیت را زدی شبش خیلی تب کردی تا صبح چیشت بیدار بودم و حواسم بهت بود که خدایی نکرده تبت بالا نره .گذشت روز سه شنبه متوجه شدم سرما خوردی.عزیزم انگار دنیا رو سرم خراب شد خیلی ناراحت شدم که دیدم مریض شدی.دیروز بردمت دکتر خدا کنه زود حالت خوب شه عزیز دلم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

سعیده
26 بهمن 93 17:00
سلام عزیزم عکسای جدید آویسا جون بزار ببینیمش
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
11 اسفند 93 17:31
سلام دوست خوب وب زیبایی دارید لینک شدید لطفا منم لینک کنید ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد