اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

اویسا...

دوستت دارم...

1393/2/7 16:26
نویسنده : مامان سمیه
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشجل مامان.چطوری جیجر طلای من؟

قربونت برم انگار هنوز خبری از ورجو و وورجه هات نیست.عزیزم این هفته هفته اخر چهار ماهگیت هست که داریم به لطف خدا پشت سر میذاریم و تا امروز شما هنوز تصمیم به تکون خوردن نکردید البته از همون روزای اول تکون میخوردی منظورم تکونایی هست که منم متوجه بشم.تا حالا بچه خیلی خوبی بودی و اصلا اذیتم نکردی ،شرمنده من ی کم اذیتت کردم ی چند باری مریض شدم...که باید مامان ببخشی...بوووووووووووس

میدونم بچه خوب و عاقلی هستی.انشالله...

انشالله وقتیم به دنیا اومدی اروم و ناناز هستی.قربونت برم من.

دیشب با خودم فکر میکردم چقدر خوشبختم که تو را دارم ...خدایا این نعمتت را از هیچ زن و مردی دریغ نکن...امین

دیروز صبحم رفتم ی سری ازمایش مربوط به غربارگری بود انجام دادم که چهار شنبه اماده میشه.عصرشم با بابایی رفتم ی کمی گشتیم دنبال تخت وکمد برات.فعلا ی چیزایی را مد نظر قرار دادیم تا جنسیتت مشخص بشه بعدش بریم برا خرید.

جنسیتتم تو این هفته یا هفته اینده شاید برم سونو که دیگه ببینیم دخملی یا پسر...

دوستت دارم کنجدم ...نمیدونم چرا با اینکه بزرگ شدی هنوز بهت میگم کنجد کوچولو...

تو نفس مامانتی.اون تو خوب غذا بخور و مواظب خودت باش نانازم تا خوب خوب بزرگ بشی .خیلی دوستت دارم.......

پسندها (1)

نظرات (9)

فریبا
7 اردیبهشت 93 16:46
سلام دوست گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سمیه جونم خوشحالم که اذیت نیستی نی نی اتم مثل خودت نازو مهربونهههههههههههههههههههههههه خدایا شکر که خوشحالیییییییییییییییییییی گلم انشالاه که بقیشم خیلی خوب پیش میره
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مژده
7 اردیبهشت 93 19:58
سلام مادر خانومی منو فراموش کردیا اگه خصوصی نیست رمز به منم بده عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
سلام مژده جون.این چه حرفیه.
مامان
8 اردیبهشت 93 9:42
عزیزم من شنیدم میگن اولین باری که در 3 ماهگی میری و جنسیت بچه را میگن نباید به کسی بگی دفعه دوم مشخص میشود در دفعه اول ممکن است اشتباه پیش بیاید ولی به من بگو
مامان سمیه
پاسخ
گلم من دو ماه و نیمه گی رفتم سونو ولی هنوز جنسیتش مشخص نبود.دیگه هم سونو نرفتم احتمالا تا هفته دیگه میرم سونو.به همه میگم.
ناديا
8 اردیبهشت 93 14:37
خداروشکر که اذیت نیست عزیزم ایشالله تا اخرش به خوبی پیش بره مراقب خودتو و کنجد کوشولو باش
مامان سمیه
پاسخ
مرسی گلم.چشم.
پرتو
8 اردیبهشت 93 15:00
عزیزم به زودی اینقدر برات تکون بخوره که نزاره یه لحظه هم استراحت کنی انشاالله هر چی که باشه تنش سالم باشه و به سلامت به دنیا بیاد عزیزم آمین
مامان سمیه
پاسخ
ممنون پرتو جون.انشاالله زود نوبت خودت بشه.
مامان
9 اردیبهشت 93 8:09
آخی چه مامان نازی اسم نی نی را انتخاب کردی چه دخمل باشه چه پسمل؟
مامان سمیه
پاسخ
نه عزیزم هنوز انتخاب نکردیم.خیلی سخته.
باران
9 اردیبهشت 93 10:01
من میگم پسملهالحمدالله که خوبید براش صدقه بنداز منکه خوب نیستم لک هام از قهوه ای تبدیل به قرمز شدن حاج خانم سرنماز منو وبچمم دعاکن...تو قنوتت یه لحظه یادم کن که خیلی محتاج دعام/ بازم مراقب خودت باش عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
باران جون انشالله خیلی زود خوب بشی.خدا را شکر که قلبش تشکیل شد.زیاد نگران نباش من خیلیا را دیدم تا ماه سوم این لکه بینی همراهشون هست.بازم مواظب خودت باش.
ماماني پرنيان
10 اردیبهشت 93 12:30
دوستم سلام عزيزم حلول ماه رجب مبارك . فرداشب ، شب آرزوهاست خيلي التماس دعا . آرزوهات مورد اجابت . بوس گلكم
مامانی
17 خرداد 93 9:45
سلام عزیزم.دعوت شدید به امری خدا پسندانه تشریف بیارید.منتظرتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد