اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

اویسا...

دی ماه...

1392/11/30 22:23
نویسنده : مامان سمیه
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی مامان .

خوبی عزیزم؟قربونت برم خوب رشد کن و بزرگ شو.

امسال زمستون برام رنگ بهار به خودش گرفت ،هوا برام خیلی گرمه،خدا دی ماه 87بابایی را برام فرستاد و حالا دی ماه 92تو را.نه ،انگار فصل شانس من دی ماهه.وای یادم نمیومد هیچ وقت از زمستون خوشم میومد،ولی حالا میگم قشنگترین ،گرمترین،سرسبزترین  و بهترین فصل سال همین زمستونه.

خدایا دل همه ی منتظرا را شاد کن.زمستون اونا را هم بهاری کن...

خیلی احساس خوشبختی میکنم.همه ی این حسهای خوب به یمن اومدن شما هست،فدات بشم.

ی کوچولو حالم بد شده ولی اشکال نداره من برای دیدنت همه ی سختیا را به جون میخرم فقط خوب باش و سلامت.

راستی یادته که بهت گفتم خدا جون شما را تو ماه میلاد پیامبر بهمون داد به همین دلیل اسم محمد و فاطمه را نوشتم گذاشتم لابلای قران.تو این نه ماه و ی هفته بعد از به دنیا اومدنت اگه دختر بودی فاطمه واگه پسر محمد صدات میکنیم.بعدش اسم اصلیت صدات میکنیم.

ی خبر دیگه بابایی هم 6 روز دیگه از مسافرت میادش.

.

.

.

و شما دوستای گلم اول به خاطر پیامای قشنگتون ازتون ممنونم و ارزو میکنم خدا حاجتتون براورده کنه.

و

اما ی نظر سنجی ازتون میخوام.

به نظرتون نینی من پسمله یا دخمله؟

هر کس دوست داره نظره ش را بفرسته بعد ببینیم کی درست حدس زده؟دوستون دارم.دوست جونای خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بردیا(a)
28 بهمن 92 2:44
سلام سمیه جون خوبی؟کنجد خوبه؟انشاالله هرچی که هست سالم باشه
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.ما هردومون خوبیم.اره واقعا اول سلامتی از همه چی مهمتره.فقط از روی کنجکاوی پرسیدم.
آسمان
28 بهمن 92 8:37
به نظر من نی نی شما پسره
مامان ارمیا و ایلمان
28 بهمن 92 9:27
سلام گلم. خیلی برات خوشحالم. خیلی مراقب خودت و کنجدت باش. یک ماه دیگه بیشتر یم تونم حدس بزننم. از روی چیزهای که دوست داری بخوری بهت می گم.
مامان سمیه
پاسخ
باشه.ممنونم بهم سر میزنید.پسملهای گلت را ببمسشون.
مامان پرنيان
28 بهمن 92 11:18
سلام سميه جونم الهي كه اولاً سالم باشه ولي خداكنه سالم باشه دختر باشه آخه دختر خيلي خوبه
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.انشاالله.
باران
28 بهمن 92 14:35
سمیه جونم مبارکت باشه این همه خوشبختـــــــــــــیبه به چه اسم هایی انشاالله محمد یا فاطمه هرکدومش که هست صحیح وسالم وصالح باشه/حدس منم پسره
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم باران جونم انشالله نینی خودت این ماه بیاد و مزه این خوشبختی را خودتم تجربه کنی.ممنونم
فریبا
28 بهمن 92 15:58
سلام سمیه جونم الهییی همیشه زمستون برات بهاری باشه برای ماها هم دعا کن من فکر کنم دخمله
مامان سمیه
پاسخ
سلام فلیبا جونی باور کن هر روز دعاتون میکنم انشاالله تا عید نشده دلت خوش بشه.ممنونم که نظر دادی.
مامان شازده پاشا
28 بهمن 92 17:41
عزیزم انشالاهرچی بودسالم وصالح باشه.ولی فکرنکنم پسرباشه .یه کاکل زری خوشگل
مامان سمیه
پاسخ
انشالله.ممنوننننننننننننننننم.
مژده
28 بهمن 92 19:38
منم که از همون اول گفتم به دلم افتاده پسملیه
مامان سمیه
پاسخ
عزیزمانشالله خیلی زود نینی خودت.
پرتو
29 بهمن 92 13:33
سلام عزیزم خوشحالم که حال تو و فرشتت خوبه و الهی آمین بابت دعاهای قشنگت ، در وهله اول امیدوارم که نینی گلت سلامت باشه و به موقشم به دنیا بیاد ، منم فکر میکنم پسمل باشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون پرتو جونم.انشاالله همینطور بشه.
ناديا
29 بهمن 92 22:12
اول سلام عليکم سميه جون دوم اينکه خوشحالم خوشحالي و ممنون از دعاي زيبات چشت روشن گلم همسرت مياد ايشالله هيچوقت از هم دور نباشين و ميرسيم به نظرسنجي فکر فکولم دخمل باشه
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 16:13
دخمل
مامان سمیه
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
فریبا
8 اسفند 92 12:55
انشاالله همیشه زندگیت بهاری باشه عزیزم. خوب بنظر من دخملیهالبته انشاالله سالم و صالح باشه.هردوتاش عالین
مامان سمیه
پاسخ
همچنین شما دوست خوب.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد