اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

اویسا...

خدایا شکرت...

1392/12/1 23:10
نویسنده : مامان سمیه
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.چطوری فرشته کوچولوی من؟

یکشنبه هفته اینده نوبت دکتر دارم.به سلامتی بابایی هم شنبه میادش.

این چند روز گذشته تنهایی خیلی اذیت شدم،ولی خب خدارا شکر داره تموم میشه.

گلم به حساب خودم فردا انشاالله هفت هفته را تموم میکنیم.حالا نمیدونم دکتر که رفتیم خانوم دکتر سنت چند روز مشخص میکنه.اسم دکترتم خانوم هاله وفایی هست.گفتم که بدونی.

این دکتر دوستم بهم معرفی کرد.

عزیزم بعد از گذشت این دو هفته ای که فهمیدم زمینی شدی بازم باورم نمیشه که اومدی.قربونت برم من.

کلا ارامش عجیبی پیدا کردم،خیلی نسبت به قبل صبورتر شدم.اینو خاله زهرا هم بهم گفت...

نمیدونم شاید باید برای مادر شدن عوض بشم...

خدایا شکرت که منو لایق دونستی و یکی از فرشته هات را بهم امانت دادی.خدا جون دل دوستای منتظرم شاد کن.

به همشون نظر کن.خدایا دوستم فریبا جون...

این روزا هرچی به وبلاگش سر میزنم میبینم خیلی داره بیتابی میکنه راستش بهش حق میدم...

خدایا بیشتر از این منتظرش نذار و این ماه یکی از اون فرشته هات را براش بفرست.

امییییییییییییییین...

فریبا جون دوستت دارم.همیشه به یادت هستم امیدوارم خیلی زود بیام وبخونم که دلت شاد شده.

امیدت به خدا باشه.همه چی دست خودشه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فریبا
2 اسفند 92 19:03
سلاااااام سمیه گلم خوش حالم که خوبی مرسی عشقم از اینکه به یاد منیییی راستش تا پستتو خوندم گریم گرفت ممنونم نمیدونم چطوری ازت تشرک کنم خیلییی عزیزی الهییییی 9 ماه بارداری خوبی داشته باشی الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی همیشه لبات خندون باشه عزیزی برام سمیه
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم فریبا جونم.من ارزوم اینه که همه ی دوستام این روزای خوب تجربه کنند.انشاالله.
مامان بردیا(a)
3 اسفند 92 2:36
خدارو شکر سمیه جونم انشاالله فریبا جونم به زودیه زود مامان بشه
مامان سمیه
پاسخ
امممممممممممممممممممممممممممممممین
مامان پرنيان
3 اسفند 92 8:46
عزيز مهربونم انشاله هميشه شاد باشي مواظب خودت و فرشته كوچولو باش . من هم هميشه براي فريباجوني دعا مي كنم
مامان سمیه
پاسخ
مرسی گلم.انشاالله
پرتو
3 اسفند 92 11:24
ای جونم فرشته کوچولو داره تند تند بزرگ میشه عزیزم انشاالله که سالم و سلامت بدنیا بیاد دوستم خیلی خوبه که آرامش داری و امیدوارم تا پایان بارداری و راحت و با ارامش بگذرونی دوستم الهی آمین و یه الهی آمیننننننننننننننننن از ته قلبم برای فریبا جون انشاالله به زودی دل مهربون این دوستم شاد شه و ما هم از شادیش لذت ببریم
مامان سمیه
پاسخ
مرسی پرتو جون که اومدی.انشاالله.
باران
3 اسفند 92 12:30
سمیه جونم خوشحالم برای صبرت الهی زودی دل همه از جمله فریبا جون هم شاد بشه/این ماه بیشتر التماس دعا دارم...
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم/چشم حتما البته اگه قابل باشم.
مامان ارمیا و ایلمان
3 اسفند 92 12:44
ایشالله همیشه خوب باشی. واقعا خدا صبر مادر ها رو زیاد می کنه. مراقب جوجویی باش.
مامان سمیه
پاسخ
انشاالله
مامان شازده پاشا
3 اسفند 92 19:40
سلام مامان صبور ومهربون .انشلاکه 9ماه باارامش وسلامتی طی کنی .ازته ته ته دلم دعامیکنم که تووفریباجون صاحب دوقلوبشین که حسابی کیف کنین عزیزم .
مامان سمیه
پاسخ
وااااااااااااااااااااای دوقلو..........
آسمان
4 اسفند 92 9:11
دوست گلم اگر میخواهی فرزندی صبور به دنیا بیاوری سوره والعصر رابخوان
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم از راهنماییت.چشم حتما.
ناديا
4 اسفند 92 18:23
اخه نازي سميه جون مراقب خودتو ني ني کوشولومون باش مرسي عزيزم که به ياد ما هم هستي ايشالله فريبا جون هم به همين زوديا خبر خوش بهمون ميده بازم سفارش که مراقب خودتون باشيد بيشتر از قبل فدات عزيزم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشاالله همه به ارزوشون برسن.قربونت برم شما هم مواظب خودت باش.
معصومه
5 اسفند 92 22:49
خوش میگذره عزیز.. با نی نی در چه حالین؟ امیدوارم نه ماه رو خوب سپری کنی عزیزم..
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم معصومه جون. ما خوبیم خدا را شکر.حسین جونی چطوره؟
نیلوفر
7 اسفند 92 10:45
انشااله میری صدای قلبش و میشنوی و دکتر هم میگه جنینت خوب رشد کرده خیالت راحت راحت میشه. مبارکت باشه عزیزم. زیاد براش قرآن بخون که در پناه همین قرآن حفظ شه.
مامان سمیه
پاسخ
انشالله
فریبا
8 اسفند 92 12:53
خداروشکر که خوبی عزیزم.البته باید بگم خوبین.خداروهزاران بار شکر. انشاالله بزودی فریبای عزیزمونم مامان شه الهی آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد