اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

اویسا...

فرشته اسمونی من زمینی شد...

1392/11/19 12:44
نویسنده : مامان سمیه
205 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت.شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.خدایا هزار مرتبه شکرررررررررررر.

دو روز تو شکم .اصلا باورم نمیشه . هر از گاهی با خودم میگم نکه دارم خواب میبینم و یدفعه بیدار بشم...

ولی نه این دفعه بیدارم بیدار بیدار...

یعنی خدا جون صدای منو شنیده؟

یعنی من لیاقت مادر شدن را پیدا کردم؟

یعنی این ماه نوبت من شده؟

خدا یا چقدر مهربونی.ای خدای بزرگ دل همه ی مامانی منتظر (فریبا جون،پرتو جون،باران جون،نیلوفر جون،مژده جون،شبنم جون و...)را مثل من شاد کن.

خدایا بهشون ثابت کن که تو ناامیدی ،امید باید داشته باشن.

خدایا به همشون اجازه تجربه کردن این حس را بده.خدایا دامن همشون را سبز کن.

 امممممممممممممممممممممممممین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

پرتو
17 بهمن 92 21:34
وای عزیزم خدا رو شکر خیلی برات خوشحال شدم انشاالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی دوستم و به موقش فرشتت و تو آغوشت بگیری آمین . ممنون که برای منم دعا کردی گلم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم پرتو جون.انشاالله روزی خودت عزیزم
فریبا
18 بهمن 92 17:40
سلااااااام دوست جونم مبارکت باشه خیلییییییییییییییییییییی خوشحال شدم برات الهی تا 9 ماه سفت بچسبه بهت.دوست دارم.خیلییی مواظب خودت باش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله خیلی زود نوبت خودت بشه.امین
ناديا
18 بهمن 92 21:13
مبارکه عزيزم خيلي خوشحال شدم انشالله بسلامتي به دنيا بياد
مامان سمیه
پاسخ
مرسی گلم
مامان بردیا(a)
19 بهمن 92 15:51
مبارک باشه عزیزم خیلی خوشحال شدم
مامان بردیا(a)
19 بهمن 92 15:53
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان سمیه
پاسخ
مرسی گلم
منتظر لطف خدا
19 بهمن 92 18:00
عزیزم . خیلی خیلی خوشحال شدممممم وای کامنتت رو دیدم و جواب دادم بعد اومدم اینجا و دیدم خبر خوش نوشتی ........ خدا رو شکر ... واسه منم دعا کن...تو رو خدا دعا کن خدا انتظار منم به سر برسونه
مامان سمیه
پاسخ
چشم عزیزم.به خدا این چند روزه دارم همه تون را یاد میکنم.الهی انتظارت خیلی زود تموم بشه
مژده
19 بهمن 92 19:12
واااااااااااااااااااااااااااااای خدا جون شکرت که یه بار دیگه من خوشحال شدم جیغ زدم و چشمام پر اشک شد از خوندن این خبر شیرین عزیزم از ته دلم با تمام وجودم بهت تبریک میگم امروز اصلا حال و روز خوبی نداشتم ولی با دیدن این خبر خسته گیم در رفت باور کن به دلم افتاده بود این ماه مامان میشی تا خبرو خونم یه دفعه ذهنم رفت به اینکه نینیت کی به دنیا میاد ناخوداگاه گفتم پسرش آبانی میشه !!!!!فکر کنم نینی پسمله هاالبته هرچی باشه ما عاشقشیم برای سلامتی نینی بلند صلوات بفرستید اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم قربونت برم مژده جونی.انشاالله خیلی زود نوبت خودت بشه.اون وقت میام ی کامت خصوصی برا نینیت میذارم.انشاالله.
باران
20 بهمن 92 10:39
واقعا"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای خدای من عزیزم برات یه دنیا یه دنیا کمه یه عالم خوشحالم میبینی قسمت خدارو میبینی سمیه جون ناز دارت گذاشت کی اومد؟میخواد باهات بیاد خونه خدا وای نمیدونم چطور ابراز خوشحالی کنم عزیزم یک دنیا شکررررررررررررررررررررررررررررررر
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله انشالله خیلی زود نوبت خودت بشه.قربونت برم گلی جونم
مائده
20 بهمن 92 11:28
سمیه جون بهت تبریک میگم عزیز دلم ایشالله9ماه به خوبی سپری کنی و فرشته نازت صحیح و سالم بگیری تو بغلت
مامان سمیه
پاسخ
مرسییییییییییییی.انشاالله
باران
20 بهمن 92 11:30
برات پست تبریک گذاشتم ناقابله ببخشیدعکس بی بی چکتم بزار/بنویس چطور فهمیدی بارداری ؟آز رفتی؟
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم بالان جونم.چشم حتما.
راضیه
20 بهمن 92 13:21
خیییییییییییییییییییییلی برات خوشحالم عزیزمان شاالله سفت به دلت بچسبه و 9 ماهو به شیرینی تجربه کنی ممنون میشم تو این روزای شیرین منو هم دعا کنی
مامان سمیه
پاسخ
چشم عزیزم.حتما.انشالله خیلی زود دامنت سبز بشه.
ناديا
20 بهمن 92 20:57
خصوصی
مامان بردیا(a)
20 بهمن 92 22:12
سلام سمیه جون خوبی؟نی نی خوبه؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.خوبیم خدارا شکر
مامان ارمیا و ایلمان
21 بهمن 92 9:39
هزاران بار شکر. قدر این روزها رو بدون. دیدی گفتم نگران نباش. خدا رو شکر. حالا لذت ببر. خیلی مراقب خودت باش گلم. هر روز دستت رو بگذرا روی شکمت و آیت الکرسی رو بخون. به سلامتی و خوشی.
مامان ارمیا و ایلمان
21 بهمن 92 9:42
هزاران بار شکر. قدر این روزها رو بدون. دیدی گفتم نگران نباش. خدا رو شکر. حالا لذت ببر. خیلی مراقب خودت باش گلم. هر روز دستت رو بگذرا روی شکمت و آیت الکرسی رو بخون. به سلامتی و خوشی.
مامان سمیه
پاسخ
چشم.
باران
21 بهمن 92 10:33
سلام نمیدونم چرا یه مامان منتظر وقتی مامانی میشه دیگه حاجی حاجی میره مکه ودیگه آپ نمیکنه چرااااااااااااااااااااااااااا؟ما منتظریممممممممممممممممممممم
مامان سمیه
پاسخ
شرمنده
نیلوفر جون
21 بهمن 92 13:26
مامان سمیه
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی
fariba
21 بهمن 92 21:47
سلام سمیه عزیزم.خانومی هزاران بار تبریک.ایشاالله که بهت بچسبه تا 9 ماه کامل و بعدش انشاالله به خوشی و سلامتی بیاد به آغوشت.خانومی خیلی مراقب خودت باش .زیاد حرکت نکن.از پله ها هم زیاد بالا پایین نرو.عذاهایی با طبع گرم هم بخور.بازم تبریک خانومی.ایشاالله خدا برای همیشه بهتون ببخشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم خانومی.چشم دستورات اطاعت میشود.
شبنم
21 بهمن 92 23:14
سلام گلم خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی میخونم خانمهای منتظرنی نی دارشدن ازتو دل خوشحال میشم انگاره خبربارداری خواهرم روبهم میدن تبریک میگم ایشالا بچه ت زیرسایه پدرومادر بزرگ بشه ممنون واسه منم دعاکردی من۳اسفند مشخص میشه مامان شدم اینه عزیزم واسم دعاکن
مامان سمیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.انشاالله بیام بخونم باردار شدی
شمیم
26 بهمن 92 1:17
بگو سفت به دلت بچسبه این فرشته ی دل چسب .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد