اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

اویسا...

هستی یا نیستی...

1392/11/13 11:45
نویسنده : مامان سمیه
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...سلام...چطوری خوشملم؟

الان نزدیکای ظهره.مامانی تهنا نشسته.

ی دو روزی میشه که از اومدن پری خانوم گذشته ولی خدا را شکر هنوز تشریف نیاوردن.نمیدونم گلم اومدی یا نیومدی.خدا کنه اجازه ت گرفته باشی و بخوای بیای پیشم.

راستش بعضی وقتا به خودم میگم سمیه زیاد امید نداشته باش ،قبلا همین بلا سرت اومده و بعد چند روز پری خانوم تشریف اوردند.راستش به خودم میگم تا وقتی جواب مثبت ازمایشگاه ندیدی امیدوار نشو.

به بابایی هم هیچی نگفتم.دلم نیومد دوباره منتظرش کنم.میترسم راه دور امیدوار بشه بعد بخوره تو ذوقش،البته خدا نکرده.

البته ی چیز که خیلی امیدم زیاد کرده اینه که حدود پنج شش روز بود که نشونه های پری را داشتم ولی امروز از نشونه ها خبری نیست،پیش خودم میگم شاید این ماه قرعه به نام من درامده و خدا میخواد فرشته ی منو بفرسته پیشم............

خدا جونم ازت خواهش میکنم امیدم نا امید نکن.

اگه نینی بیاد واسطه ی اومدنش حضرت محمد هستش.من روز میلاد از پیامبر خواستم نینیم اجازش از خدا  جون بگیره....

نذر میکنم اگه نینی اومده باشه 40شب نماز شب بخونم.همون روز میلادم نذر کردم اگه این ماه نینی بیاد هر سال تا وقتی تواناییش را داشتیم روز میلاد پیامبر اش نذری بپزیم.

خدایا به من بنده حقیرت رحم کن.التماست میکنم فرشته کوچولوی منو زمینیش کن.

خدایا دوست دارم به حاجتم برسم و همه ی نذرام را ادا کمن...

خدایا کمکم کن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ناديا
13 بهمن 92 17:43
ايشالله که از پري خبر نميشه و جاشو ميده به يه فرشته ي کوشولو خدايا دعا ميکنم دل دوست جونيمو شاد کني آمين
مامان سمیه
پاسخ
ممنون نادیای مهربون.خداکنه.
معصومه
13 بهمن 92 17:53
سلام عزیزم ان شاالله که دعاهات مستجاب شده. خب ی ب بی چک بزن.. شمام لینک شدید عزیزم...
مامان سمیه
پاسخ
سلام.میترسم منفی بشه.
فریبا
13 بهمن 92 21:40
سلاااااااااااااااااااااااااام سمیه جونم الهیییییییی که نی نی ات اومده باشه و ما رو هم خوشحال کنی به حق حضرت محمد نذرتم ادا کنی دوست جونم آره به همسری نگو تا اگه اومده باشه سورپرایز شه
پرتو
14 بهمن 92 12:31
انشاالله که فرشتت اومده توی دلت و یه لگد محکم زده به این پری خانم خدایا دل دوستم و شاد کن و همینطور بقیه منتظرای نینی الهی آمین
مامان سمیه
پاسخ
امینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مژده
14 بهمن 92 19:53
امیدوارم این ماه نوبت شما باشه که مادر بشی
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.یعنی نوبت من میشه
مامان بردیا(a)
15 بهمن 92 2:07
سمیه جونم انشاالله که مامان شدی بی بی چک بزن عزیزم امتظار سخته
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم.به خدا میترسم.اگه پری نیومد نبه میرم ازمایش.
آسمان
15 بهمن 92 9:02
استرس نداشته باش
مامان سمیه
پاسخ
چششششششششششششششششششششم.عزیزم کاش ادرستو گذاشته بودی.
مامان ارمیا و ایلمان
16 بهمن 92 11:13
اصلا استرس نداشته باش. البته اگر خدا بخواد حتما میاد. من خواهرم 2 تا سقط داشت و خیلی ناراحت شد. بعد که باردار بود سر پسرش اصلا نمی دونست و حتی رفته بود سرسره آبی مشهد وخدا جوجه شو نگه داشته بود. ایشالله که خود پیامبر وساطت کرده. بی بی چک بگیر زودتر. البته آزمایش زودتر معلوم می کنه. وای خدا. ایشالله که نی نی داری.
مامان سمیه
پاسخ
واقعا. تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیافته. انشاالله.حالا که بد جور سرما خوردم.دارو هم میترسم بخورم.
منتظر لطف خدا
16 بهمن 92 12:52
عزیزم انشالله خود حضرت محمد (ص) واسطه میشه و حاجتتو از خدا می گیری ایشالا پری هم سر و کله اش حالا حالاها پیدا نشه
مامان سمیه
پاسخ
اممممممممممممممممممممممین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد