اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

اویسا...

ی حس خوب...

1392/11/11 16:58
نویسنده : مامان سمیه
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشجل مامان.چطوری نفسم؟پس کی میخوای جواب سلام مامانی را بدی؟

امروز ١١روزه که بابایی رفته.حدود٢٦روز دیگه برمیگرده.خیلی دلم واسش تنگ شده.بابایی هم خیلی دلتنگه.روزی چند بار زنگ میزنیم اما هیچی از دلتنگیمون کم نمیشه.

عصر جمعه همینطوری دلگیره جه برسه به این که ادم  تنها باشه.تو فسقلیم که تشریف نمیاری حداقل مامانت اینقدر تنها نباشه.

گلم سه شنبه رفتم تهران.مصاحبه برای کار داشتم.خدا کنه ردم نکنن.به نظر خودم که خوب بود.

احتمالا اگر قبول بشم از سال اینده باید برم سر کار.به سال ٩٣ خیلی خوشبینم.امیدوارم که تو سال جدید بیای پیشمون.اوایل بابایی نسبت به اومدنت عکس العمل نشون نمیداد ولی جدیدا خیلی بیقرارت شده.خیلی در موردت حرف میزنه و دوست داره زود نینیش ببینه.

کاش میدونستم تا کی باید منتظرت باشم.اینطوری شاید منتظر موندن برام اسونتر میشد،اما به هر حال اینو میدونم هر روز که میگذره من بهت نزدیکتر میشم.خیلی دوستت دارم.قول میدم مامان خوبی برات باشم به شرط اینکه زود بیاییشم.

فکر میکنم بهترین حس حس مادر بودنه.این حس ی حسه نابه که بدون هیچ چشم داشتی به بچه ت داری.

خدایا من دوست دارم این حس را تجربه کنم.دوست دارم بیام اینجا بنویسم .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بردیا(a)
12 بهمن 92 3:02
اخی جاشون خالی نباشه انشاالله سال جدید بابهترینا انشاالله کارتم درست شه
مامان ارمیا و ایلمان
12 بهمن 92 8:46
ایشالله هم توی مصاحبه قبول میشی و هم حس مادر بودن رو تجربه می کنی. امید داشته باش گلم. انتظار سخته ولی مطمئن باش خدا بی اجر نیم گذاره.
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم پسرای گلت ببوس.
فریبا
12 بهمن 92 11:55
سلااااااااااام سمیه جونم خوبی؟آره گلم جمعه ها خیلیییییییی دل گیره به خصوص تنها هم باشی بدتر انشالاه که همسری خیلییییی زود میاد پیشت و باز شاد شاد میشی...انشالاه که توی آزمون استخدام هم قبول بشی و الهیییییی به حق همین روزها عزیز دوردونت خیلییییییییییییییییییییی زود بیاد توی دلت و شادت کنه فعلا همه منتظریم و چاره ای نداریم جز صبر
مامان سمیه
پاسخ
ممنوم.انشالله تو سال جدید همه به ارزوشون برسن.
ناديا
12 بهمن 92 12:33
واي که حرف دل منو زدي عزيزم خيلي حس قشنگيه مادر بودنولي انتظارش ادمو ميکشه ولي بازم راضيم به رضاي خدا توام خودت بسپار به دستش ايشالله که سال 93 سالي پر از اميد و زيبايي و با يه حس قشنگ مادرانه باشه برات و بسلامتي زودي همسري برگرده تا جاش هيچوقت خالي نباشه خصوصي داري
مامان سمیه
پاسخ
مرسیییییییییییییییی جیگررررررررررررررررررررررر
ناديا
12 بهمن 92 14:30
بچه ها ميشه لطف کنيد و به وب بچه ي خواهرم سر بزنيد و براش يه نظر کوشولو بزاريد مرسي از محبتتون ادرسش تو لينکام هستش (تروليها)
مامان سمیه
پاسخ
چشم نادیا جون.حتما
پرتو
12 بهمن 92 15:10
انشاالله همسری زودی میاد و دیگه تنها نیستی عزیزم . امیدوارم توی مصاحبت قبول شی و سال جدید با اومدن فرشتت خوشحالیت تکمیل شه دوستم آمین
مامان سمیه
پاسخ
ممنون گلم.امیدوارم همه به ارزوهاشون برسن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد