اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

اویسا...

گروپ گروپ...

1392/12/19 16:14
نویسنده : مامان سمیه
278 بازدید
اشتراک گذاری

                               

 

 

 

گروپ گروپ...

سلام نفس مامان .چطوری جیجیرم؟

شیطون بلا دیروز پیش دکترت رفتم .خانوم دکترت خیلی مهربونه.عزیزم همون اول منو سونو کرد و گفت بله قلب جیگر طلا گروپ گروپ میزنه.فدات بشم من اون لحظه قشنگترین لحظه تو عمرم بود،خوشجلم.

البته من صدای قلبت را نشنیدم ولی خنده های خانوم دکتر نشون از خوب بودن همه چیز بود...خدایا شکرت .. کنجد من بزرگ شد و حالا دیگه قلب قشنگشم میتپه..

مامان جون الهی هزار سال قلبت گروپ گروپ کنه.خیلی نفسی.

خدایا این روزای قشنگ قسمت همه ی منتظرا بکن...

حدود یک هفته ای میشه وارد سه ماهگی شدیم یکی دو روزی میشه حالم بهتره .دو ماهگی حالم خیلی بد بود ،امیدوارم بهتر بشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ناديا
19 اسفند 92 18:29
سلام سميه جون اميدوارم هميشه خوب باشيد سه ماهگي کنجد جون مبارکمرسي براي دعاي قشنگت
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خاله نادیا ما دوشت داریم
پرتو
19 اسفند 92 18:36
خدا رو شکر عزیزم انشاالله تا پایان بارداری و به سلامت و راحتی بگذرونی و هزار سال قلب نازنینش بتپه براتون و البته زیر سایه پدر و مادر مهربونش آمین
مامان سمیه
پاسخ
مرسی دوست عزیزم.ارزوی بهترینها را برات دارم
فریبا
19 اسفند 92 19:20
مبارکهههههههههههههه گلم انشاله 9 ماه بارداری خوبی داشته باشی خوشحالم که بهتری
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم گلم انشالله خیلی زود نوبت خودت بشه.
فریبا
19 اسفند 92 19:20
سمیه جونم دکترت کیه؟دکتر قبل از بارداریت کی بود؟راضی بودی؟؟
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم الان دکترم هاله وفایی هستش.دروازه شیراز میشینه،دکتر خوبیه.قبل از بارداریم ی مدت پیش کلانتری مرکز ناباروری رفتم(دکتر خیلی خوبیه ولی من نتیجه نگرفتم)ی نسخه هم پیش رضوانی تو مرکز رفتم که باز نتیجه نگرفتم ولی ماه بعدش خود به خود باردار شدم.دکترای مرکز خوبن ولی ی کم دز داروها را از اول بالا میدن اخه اونجا بیشتر اونایی که مشکلات خیلی حاد دارن میرن.ولی در کل خوبن.عزیزم به نظر من شرط اول ارامشه چون من دقیقا همون ماهی که میخواستم برم مکه و حواسم از بچه پرت شده بود و بی خیال شدم باردار شدم.
باران
20 اسفند 92 10:53
الهی آمیییییییییییییییییییییییییییییین
آسمان
20 اسفند 92 14:56
سلام دوستم .مبارک مبارک . دوستم این تیتر پایین را عوض نمیکنی نی نی که دیگه اومد؟چشمهای من خسته است...گاهی اشک گاهی انتظار...این سهم چشمان من است...در امتداد نگاه تو...
مامان سمیه
پاسخ
سلام اسمونی جون.چشم حتما.
مامان ارمیا و ایلمان
21 اسفند 92 10:58
سلام گلم. خوبی. خدارو شکر که کنجدت هم خوبه. هر وقت رفتی سونو صدای قلبش رو با گوشیت ضبط کن. من سر ارمیا این کار رو کردم. بعد که گوش می کنی برات جالبه. ایشالله سال جدید نی نی گلت هم با قدم خوبش زندگیت رو شیرین می کنه.
مامان سمیه
پاسخ
سلام.عزیزم ممنون از راهنماییت.انشاالله سال جدید برای شما هم سال خوبی باشه.
ناديا
21 اسفند 92 21:47
سلام دوست جونيم حالتون چطوله؟قالب جديدتون خيلي خوشگله سال جديد پيشاپيش مبارک
مامان پرنيان
24 اسفند 92 8:38
ايام اسفنديت پر از تابش اميد . تمام اسپندهاي جهان را بر آتش مي پاشم كه چشم نخورد مهرت در دلم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان شازده پاشا
26 اسفند 92 13:09
چه خوب که بهترشدی عزیزم.انشالاکه همیشه قلبش سالم وگروپ گروپ برات بزنه وازصداش ارامش بگیری گلم
مامان پرنيان
27 اسفند 92 11:38
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی … سالي پر از عشق برايت آرزومندم دوست گلم
آسمان
28 اسفند 92 11:32
سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما... کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...
پرتو
28 اسفند 92 11:59
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… پیشاپیش سال نو مبارک
فریبا
7 فروردین 93 13:24
سلام سمیه جونم خداروشکر که همه چی عالی پیش میره واسه همه منتظرا دعا کن
مامان سمیه
پاسخ
چشم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد