اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

اویسا...

سال 93 مبارک ...

1393/1/3 18:53
نویسنده : مامان سمیه
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوبی مامان جون؟

اول از همه ازت معذرت میخوام به خاطر نبود طولانی مدتم.اخه مامانت ی هفته قبل از عید بد جوری سرما خورد و حالش خیلی بد شد .انشاالله قسمت هیچ کس نشه.خیلی بد بود .اونقدر حالم بد بود که نتونستم بیام و پیام تبریک سال نو را بذارم.

عزیزم وارد هفته دوازدهم شدیم.قربونت برم انشالله هفته چهلم ...

راستش این روزا وضعیت ویارم خیلی بدتر از قبل شده یعنی از وقتی سرما خوردم این طوری شدم.

.

.

نفسم خیلی دوستت دارم امیدوارم امسال سال خوبی با هم داشته باشیم دقبقا نیمه ی سال میشه که به دنیا میای.من برای اون وقت لحظه شماری میکنم.ی دو سه روزی خونه اقا جون(بابای بابایی) بودیم و امروز اومدیم خونه خودمون.سه شنبه هم باید بریم سونوی nt.احتمالا جنسیتتم مشخص میشه.

عصرشم میریم عقد پسر خاله ی بابایی.راستی پنج شنبه هم عروسی دعوتیم .جمعه هم به امید خدا میریم سفرمون که با تاخیر اتفاق افتاد و پر از حکمت بود.عزیزم داریم میریم مکه.خیلی خوشحالم که تو را هم با خودم دارم میبرم .خدا جون خواست که تو هم تو سفر با ما باشی البته ی کوچولو هم استرس دارم بابت سلامتیت ولی من همه چیز را سپردم به خود خدا.ازش خوستم که مواظب تمشک کوچولوی من باشه تو این سفر.

انشاالله.

...

دوستای گلم سال جدید را به همتون تبریک میگم.امیدوارم تو این سال به همه ی ارزوهایی که در سال قبل داشتید و بهش نرسیدید برسید.امیدوارم خیلی زود همه مامانی منتظر بیان و بنویسن که انتظارشون تموم شده و فرشته شون زمینی شد .انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ناديا
4 فروردین 93 20:55
سلام سولي جون عيدتون مبارک واي چقدر خوبه که داري ميري مکه خوشا به سعادت ايشالله که سفرت بخير و خوشي باشه التماس دعا
مامان سمیه
پاسخ
حتما عزیزم.
فریبا
5 فروردین 93 16:20
سلاااااااااااااااام سمیه جون سال 9 مبارک دلم خیلیی برات تنگ شده مواظب خودت باش التماس دعاااااااااااااااا بوس
مامان شازده پاشا
5 فروردین 93 20:24
سلام عزیزم سال نومبارک .انشالاکه توسال جدیدبه همه ارزوهای ریزودرشتتون برسین یه سال خووووب پرازارامش وخوشبختی .سفرتون هم باخیروخوشی باشه .التماس دعا
مامان سمیه
پاسخ
انشاالله
باران
16 فروردین 93 11:13
سلام بیا پیشم عزیزم رمز :باران
مژده
16 فروردین 93 18:47
سمیه جان احتمالا الان در شهر مکه هستی امیدوارم حال تمشکتم خوب باشه عزیزم سفر به خونه خدا با مسافرت های دیگه زمین تا آسمون حال و هواش فرق داره مخصوصا دفعه اول امیدوارم بیشترین بهره را از این سفر ببری
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم
آسمان
17 فروردین 93 8:37
سلام دوست گلم خوشا به سعادتت که میری به مکه.گلم واسه منم خیلی دعا کن .مراقب خودت و نی نی گلت باش
مامان پرنيان
17 فروردین 93 12:05
الهي قربونت برم سميه جوني عيد شما هم مبارك و سفرت بي خطر گلم . خيلي التماس دعا دارم . احتمالا وقتي نوشتم رو مي خوني حاج خانومي شدي براي خودت ولي بازهم دعام كن بوس
آسمان
18 فروردین 93 13:50
سلام دوست خوبم من بالاخره یک وبلاگ درست کردم . ولی نمیتونستم لینکت کنم منو لینک کن . www.rohamm.niniweblog.com رهام مامان هم بزنی درسته منو لنک کن البته اگه دوست دارید که بازم با هم صحبت کنیم؟
مامان سمیه
پاسخ
حتما گلم.
مامان پرنيان
20 فروردین 93 10:22
گلم من آپيدم بيا پيشم خوشحالم كن
مامان سمیه
پاسخ
چشم حتما
مامان مهدیار
23 فروردین 93 13:27
سلام عزیزم.تبریک میگم .بسلامتی. خوشحال میشم به وب من و پسرمم سر بزنید.البته نظر یادتون نره. در ضمن اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید. ممنونم
مامان سمیه
پاسخ
چشم عزیزم
سارا
25 فروردین 93 16:21
-سلام هدیه سنیا تقویم سال 1393 با عکسهای کوچولوتون با گذاشتن لوگوی سنیا و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..
فریبا
26 فروردین 93 12:58
ممنون عزیزم انشالاه باردار شدم شماره خانم دکترتو میگیرم چون منم دوست دارم کلینیک خانواده زایمان کنم خدا کنه مامان بشم ممنون از تموم راهنماییهات خیلیییییییی دوست دارم مراقب خودت و کنجدت باش
مامان سمیه
پاسخ
انشاالله همینطور بشه.ممنون عزیزم.
پرتو
26 فروردین 93 18:13
خوش به سعادتت عزیزم انشاالله نصیب ما هم بشه آمین ، خدا بد نده الان بهتری ؟ بیشتر مواظب خودت و کنجدت باش دوستم ، انشاالله بقیه هفته ها رو هم به راحتی و سلامتی بگذرونی آمین
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم انشالله این سفر قسمت همه بشه.ممنونم ی کم بهترم.
مامان پرنيان
27 فروردین 93 12:22
به سلامتي مادري كه تو خونه نشست و از هم سن و سالاش عقب موند !!! فقط واسه اينكه همه عشق و تمركزشو بذاره پاي بچه اش ... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي .... آخه توجامعه نيستي كه بدوني !!!" به سلامتي مادري كه با همه ظرافتش اونقدر كار ميكنه كه بچه اش يه وقت چيزي كم نياره .... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي ....تو كه همش سركاري !!!" سلامتي همه مادرا چه شاغل و چه بيكار !!!!!!!!!!!!! مامان جوني روزت پيشاپيش مبارك عشقم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.منم بهت تبریک میگم.
باران
30 فروردین 93 11:55
زنا قبل از مادر شدن (پری) وبعداز مادر شدن تبدیل به فرشته میش%D
مامان ارمیا و ایلمان
31 فروردین 93 11:01
سلام مامان تازه. روزت مبارک.
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.روز شما هم مبارک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد