اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

اویسا...

فقط ی روز باقی مونده...

1392/10/22 12:58
نویسنده : مامان سمیه
209 بازدید
اشتراک گذاری

انگار همین دیروز بود که اومدم و نوشتم ٣٨روز دیگه میخوایم بریم مکه....

چقدر زمان زود میگذره...فقط ی روز دیگه باقی مونده،امشب ساعت ١٠باید فرودگاه باشیم ساعت ١:٣٠پروازمونه.اصلا باورم نمیشه.

عزیز مامان کاش تو هم بودی ...

این روزا خیلی عصبی شدم ...نمیدونم چرا...

نبود مامانم خیلی داره اذیتم میکنه میدونم باید تحمل کنم اما دلم نمیشنوه...فقط میخوامش میخواستم این روزا را پیشم باشه.اصلا انگار عقده ای شدم.مثل بچه ها فقط بهونه میگیرم.منتظر ی بهونه برا گریه کردن هستم...

خدا یا کمکم کم ...خواهش میکنم...

نمیخوام ١٠روز دیگه بیام اینجا بگم هیچی از سفرم نفهمیدم...خدایا بهم صبر بده...اخلاقم خوب کن...تحملم زیاد کن...قلبم روشن کن..بهم ارامش بده...خدا یا میخوام وقتی برگشتم دست پر باشم...میدونم این سفر با سفرای دیگه فرق میکنه پس خودت ی کاری کن وقتی برمیگردم با قبلم فرق کرده باشم...

خدا جون ی بچه سالم بهم بده...ازت میخوام هر کی ارزوی این سفر داره قسمتش بشه...دامن همه ی منتظرا سبز بشه...

خدایا کمکم کن...خدایا کمکم کن...من هیچ کس ندارم ...همه کسم باش ...

خدااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریبا
22 دی 92 16:10
سلااااااااااااااااااااام دوستم خوبی خوش به سعادتت عزیزم باور کن الان مادرت خیلییییییییییییییییییی خوشحاله که تو داری میری این سفر پس نهایت استفاده رو بکن دلت تنگ شد براش قران بخون میدونم سخته نبودنش اما چاره چیه ایشالاااااااااااه با دست پر بر میگردی التماس دعاااااا دارم خیلییییییییییییییی ممنو یادت نره الهی که سفرت به خوبی باشه دوستت دارم مواظب خودت باش
مامان سمیه
پاسخ
سلام فریبا جونم.ممنونم عزیزم.خوشحالم که همیشه تو دوست خوبم به یادم هستی.مطمعن باش برات دعا میکنم.انشاالله وقتی برگشتم خبر بارداریت را بشنوم.گلم منم دوستت دارم.
پرتو
22 دی 92 19:44
عزیزم نگرانی و ناراحتی و بزار کنار با دلی باز برو خونه خدا . مطمئن باش اونجا که برسی آرامشی نصیبت میشه که فراموش کنی قبلش مظطرب بودی . انشاالله که دست پر برگردی عزیزم . امیدوارم قسمت من و کسایی که آرزوش و دارن بشه الهی آمین . التماس دعا گلم
مامان سمیه
پاسخ
سلام پرتو جون.شما جزو کسایی هستی که حتما دعات میکنم.عزیزم خیلی دوستت دارم.ممنونم که همیشه بهم دلداری میدی.
ناديا
22 دی 92 23:34
عزيزم دوستم وقتي مامان جاش راحته اون دنيا که تو اذيت نشي ناراحت نباشي کم چيزي نيست که مي خواي بري خونه خدا بايد بطلبدت پس بدون چقدر عزيزي براش ايشالله که از سفر برگشتي با دست پر برامون پست بنويسي برا منم دعا کن سفر بي خطر دوست جونم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم نادیا جون.انشاالله قابل باشم.
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 4:37
سلام عزیزمممم اخییی ایشالا به سلامتیییی عزیز دلمم منو خیلییی دعا کن خیلییییییییی خواهش میکنمممم ممنون میشم ازت دوست خوبممم ایشالا همیشه سفرای خوب بریی مواظب خودت باش بوسسسسسس
مامان سمیه
پاسخ
سلام مرجان جون.چشم حتما.دعا کن پروازمون انجام بشه.فعلا بلاتکلیف نشستیم تو خونه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد