اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

اویسا...

گلی جونم برات لباس خریدم

1392/10/19 0:15
نویسنده : مامان سمیه
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان،نفسم ،عمرم.چطوری عزیز دل مامان.؟جات تو بهشت گرم هست قربونت برم.؟اینجا امروز هوا خیلی سرد بود.

این ماهم که شیطونی کردی و از دستم فرار کردی.باشه بازم من منتظرت میمونم.هر موقع خدا جون اجازه داد و دوست داشتی بیا ولی بدون مامانی و بابایی خیلی دلتنگتند.خیلی تو خونمون جات خالیه.

امروز با بابایی رفتیم بیرون.نیت کرده بودم قبل از رفتنمون برات لباس بخرم  که با خودم ببرم مکه.خودت که نیومدی حداقل لباست ببرم.میخوام متبرکش کنم وقتی رسیدم به کعبه.

 

عزیز مامان خیلی بی تابتم کاش زود خدا اجازت بده بیای پیشم قول میدم خیلی دوستت داشته باشم ،مراقبت باشم.

 میخوام وقتی به دنیا اومدی این اولین لباسی باشه که میپوشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامانی
15 دی 92 20:16
عزیزم نگران نباش مطمئن باش یه روز صاحب نینی خوشگل و ناز میشی به خدا توکل کن حکمت خدا رو فراموش نکن
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.امیدوارم این اتفاق زود بیافته
مامان ناديا
17 دی 92 14:45
عزيزم به سلامتي انشالله اونجا که رسيدي بعد از خودت برا منم دعا کن که اين ماه کوچولوم بياد تو دلم انشالله ارزوهات براورده شن و خبر خوب بهم بدي
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم ان شاالله همینطور بشه
فریبا
17 دی 92 15:53
سلااااااااااااام سمیه جونم خوبی...................... عهههههههههههههههههههههههه مبارک لباس نی نی ات دوستم ایشالاه دیده و زود زود میاد توی دلت راستی کجایی اصفهان هستی؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام فریبا جونییییییییییی.ممنونم عزیزم.انشاالله نینیامون با هم زود میان.من اطراف باغ غدیر هستم.شما کجا هستی؟
مامان خانومی
17 دی 92 19:41
سلام عزیزم نمیای نمیری وبم چه خبرا؟ انشاا. خودش میاد 3 نفری میبرینش مکه برای منم خیلی دعا کن
مامان سمیه
پاسخ
سلام مامان خانومی.راستش من خیلی به وبت سر زدم ولی رمز بهم ندادی
فریبا
17 دی 92 23:31
عهههههههههههههههههههههههه منم پروین هستم........................... راستی ی عکس از خودت بزار دوست جونمو ببینم
مامان سمیه
پاسخ
چشم
باران
19 دی 92 10:27
سلام عزیزم مبارکش باشه انشاالله با همین لباس ازش عکس میندازی ومیزاری واسمون وماهمه قربون صدقش میریم/مطمعن باش/نی نی گپ هم بیا باهم بحرفیم من به اسم باران تو گپم و9 تا 5 عصر اکثرا آپم
مامان سمیه
پاسخ
باشه حتما باران جون.بذار برم برگردم میام نینی گپ
پرتو
19 دی 92 13:35
به به چه لباسای خوشگلی . چه کار خوبی کردی عزیزم خیلی خوبه اولین لباسش و با خونه ی خدا متبرک کنی . ایشالا به زودی دلت شاد شه دوستم . التماس دعا
مامان سمیه
پاسخ
ممنون پرتو جونم.ان شاالله با نینی تو با هم بیان.
مامان احسان
19 دی 92 15:11
وای خاله چه کار پسندیده ای ..ایشاالله بری و بیا خدا یه نی نی بذار تو دلت و سه تایی برگردین منم قبل از اینکه احسان بیاد یه لباس از کربلا گرفتم همون جا تبرک کردم روز اول تولدش تنش کردیم...التماس دعا
مامان سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم.انشاالله احسان جونی همیشه سالم باشه.
مامان خانومی
21 دی 92 18:41
سلام رمز امید زندگی هستش
samira
22 دی 92 8:33
سلام عزیز دلم خوبی؟ انشالله که به زودی زود یه فرشته ی آسمونی بیاد پیشت و دلتو شاد کنه وضعیت منم مثل توئه منم خیلی ناراحتم ولی چاره ای جز صبر نداریم به امید روزی که هردومون به آرزومون برسیم خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان سمیه
پاسخ
سلام سمیرا جون .ممنونم عزیزم.باشه حتما.
مامان ارمیا و ایلمان
24 دی 92 12:13
سلام. مطمئن باش میاد و با همین لباس ها ازش عکس میگیری.
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد