اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

اویسا...

اسم...

1393/3/21 11:00
نویسنده : مامان سمیه
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم.

چطوری مامانی؟قربونت برم من .عزیزم.

دختر قشنگم 10روزه که وارد ماه ششم شدیم .تا پبج ماهگیم شکمم بزرگ نشده بود اما حالا کم کم میبینم شکمم داره میاد بالا.عزیزم حدود یک ماهه که تکونات را حس میکنم.این روزا که ماشاله کلی شیطونی میکنی و من ذوقت میکنم.

تقربیا سه ماه و نیم دیگه به دنیا میای .خیلی بی تابم که تو بغلم بگیرمت.راستی یکشنبه هم پیش دکترت بودم خدا را شکر همه چیز خوب بود و قرار شد یک ماه دیگه بریم پیشش.

خریداتم گلم شروع کردیم .رنگ بنفش و صورتی را انتخاب کردیم.سرویس کالاسکه و سرویس خوابت سفارش دادیم فعلا .بعدا که اتاقت چیدم عکساش برات میذارم.

راستش تو انتخاب اسمت خیلی مشکل داریم اخه منو بابایی برای اسمت خیلی وسواس داریم خدا کنه اخرش ی اسم خوب برات پیدا کنیم.

 

 

دوستان ازتون ی خواهش دارم در صورت تمایل بهمون اسم پیشنهاد کنید.ممنونم.

ما اسم فارسی،خوشمل,و با معنی مد نظرمون هست....

پسندها (3)

نظرات (20)

بــــــــــــاران
21 خرداد 93 16:21
آدرینا/مهرسا/مرسانا/دایانا/سارینا/نفس که اولش گفتی هم قشنگه ولیییییییییییی انتخاب اسم با همه سختیش خیلی لذت بخشه هر اسمی مامان گلش بزاره حتما قشنگه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون باران جون.لطف کردی عسیسسسم.
مامان
22 خرداد 93 10:31
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم
هستی مامی
27 خرداد 93 11:15
سلام خانومی من اگه میبودم اسم امامی انخاب میکردم نجمه حدیثه فاطمه زهرا زینب عطیه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم
سعیده
27 خرداد 93 11:56
سلام عزیزم منم اسمای مهرسا -مرسانا -مه یاس - حلما - آندیا _ آنیتا رو دوس دارم ولی هیچ کدوم به غیر از حلما به دلم نمیشینه اما همه میگن حلما تلفظ آخرش جالب نیست موندم برا اسم دخملم تو هم اسم قشنگ داشتی بیا و برا من بزار ممنون میشم
مامان سمیه
پاسخ
چشم عزیزم.ممنونم.
مامان
27 خرداد 93 12:35
مهرسانا - مهرسا - ویونا - سارینا - رومینا - هلنا- مانیا - مانلی اینها خوبند؟
مامان سمیه
پاسخ
مرسی خانومی.قشنگند.
فریبا
28 خرداد 93 17:12
عزیزممممممممممممممم من سلیقتو قبول دارم هر اسمیییییییییییی انتخاب کردییییییییییییییییییییی اکیهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان
1 تیر 93 11:42
عزیزم اسم انتخاب کردی؟
مامان سمیه
پاسخ
هنوز کاملا مشخص نیست.ولی خودم از اویسا خوشم میاد.
مامان
5 تیر 93 10:52
سلام عزیزم . خوبی خانومی ؟ چه خبرها ؟ خوبید به سلامتی ؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنونم ما خوبیم.شما چطورید؟
ماماني پرنيان
8 تیر 93 14:00
كجايي دوستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سمیه
پاسخ
زیر سایتون
مامان ارمیا و ایلمان
9 تیر 93 9:26
ایشالله یه اسم خوب انتخاب می کنی گلم. من از اسم آدرینا- آیلین خوشم میاد.
مامان سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان نــــاديــــا
9 تیر 93 9:42
سلام سميه جونم خوبي عزيزم؟پيشاپيش سيسموني عزيز خاله مبارک باشه بسلامتي ازش استفاده بشه اويسا خيلي خوشگله انتخابت عاليه
مامان سمیه
پاسخ
سلام گلم.ممنونم .انشاالله زود زود سیسمونی جیگر طلای خودت.خیلی خوشحال شدم که از اسم دخملم خوشت اومده.
مامان
11 تیر 93 11:52
سلام دوستم چرا دیگه نمیای ؟ چرا دیگه به من سر نمیزنی؟
مامان
19 تیر 93 8:23
سلام سمیه جان خوبی خانومی؟ نی نی نازت خوبه ؟ اسم انتخاب کردی؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون .خوبه.فعلا اویسا را انتخاب کردیم.قشنگه؟
بــــــــــــاران
21 تیر 93 9:46
اویسا خیلی ناسه مامانش /تنبل خانم آپ کن دیگه
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.
مژده
21 تیر 93 20:00
سلام مامانی خوبی نینی جونت خوبه؟ عزیزم من تعریف از خودم نباشه ها ولی اسم خودمو خیلی دوست دارم اگه اسم خودم مژده نبود اسم دختر مو میذاشتم ولی به جز اسم خودم هستی و شکیبا و سارینا و دل آرام هم خوبه
مامان سمیه
پاسخ
سلام مژده جون.ممنون عزیزم از نظراتت .اسمای قشنگیه.
فریبا
22 تیر 93 19:54
سلام سمیه جون خوبی؟؟کم پیدایی دیگه پست نزاشتی نگرانت شدمممممممممممممممممم خوبین تو و دخمل نازت؟؟؟؟ی خبری از خودت بده
مامان سمیه
پاسخ
سلام فریبا جون.ما خوبم خدا را شکر.ی کم گرفتار کار شدم.میام عزیزم.
مامان
23 تیر 93 13:30
وایییییییییییییییییییییییییییییییییی آره خیلی قشنگه . مبارکت باشه
مامان سمیه
پاسخ
مرسی گلم.شما همیشه به من لطف داری.
مژده
28 تیر 93 7:58
سلام سمی جان من یه سری اومدم پیغام گذاشتم واسه اسم کوچولوت چرا تاییدش نمیکنی؟ یا نکنه نرسیده بهت؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.دیدم ممنون.مرسی
فایضه مامانِ عسل
14 مرداد 93 21:36
سلام خانومی پستتونو دیدم خواستم براتون یه نظری بذارم اسم : آنیسا - آنیتا - آویسا - آریسا - آرمیتا - بیتا - بنیتا - ویانا - اناهیتا
مامان سمیه
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم.لطف کردید.
مامان جون
1 شهریور 93 2:24
سلام عزیزم اول باید تبریک بگم مادر شدنت رو، بعد سیسمونی دخمل خوشگلتون مبارک باشههههه ایشالله به شادی و سلامت ازشون استفاده کنه. عزیزم اسم اویسا خیلی قشنگه ولی اگه یه اسم باشه که به اسم خودتون هم بخوره بهتر نیست مث سارینا، سایه. ولی من خودم عاشق اسم رها، آوا ، ایسان هستم.
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون .بهش فکر میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد