اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

اویسا...

خدا یا هیچ کس را با بچه امتحان نکن

1392/10/7 16:46
نویسنده : مامان سمیه
3,070 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ازت خواهش میکنم منو با بچه امتحان نکن.من طاقتشو ندارم.

خیلی داغونم .خدایا اگه میخوای منتظرم بذاری پس طاقتشو بهم بده.دل شکستهامروز عصر با هزارتا امید رفتم پیش دکترم واسه سونو اما نتیجه اش زیاد خوب نبود دکترم باز امپول بهم داد پنج شنبه دوباره باید برم ببینم چی میشه.تا حالا اینقدر دلم نشکسته بود دل شکسته.موقع برگشتن هوا تاریک بود از دم مطب تا جایی که ماشین پارک بود بلند بلند گریه میکردم گریهگریهگریهاصلا برام مهم نبود کسی منو میبینه یا نه.بلند بلند با خدا حرف میزدم ی کم شاکی بودم بهش گفتم چرا باید اینقدر تو زندگیم سختی بکشم من که چیز زیادی نمیخوام....فقط ی بچه .همین.منم دوست دارم مادر بشم .شبا بیدار بمونم ،سختی بچه داری را بکشم،با بچه ام شاد باشم،باهاش بخندم گریه کنم.

خدا جون من تو کارت فوضولی نمیکنم ،ولی من فقط سهمم از مادر شدم میخوام.خدا یا میدونم که مصلحتم بهتر از خودم میدونی ولی ازت خواهش میکنم زیاد منتظرم نذار.خودت که میدونی چقدر تنهام،پس یکی از اون فرشته هات برام بفرست.ناراحت

کنجد مامانniniweblog.comالهی من قربونت برم پس کی میخوای از تو بهشت بیای پیشم.تو که میبینی مامانت چقدر داره اذیت میشه پس زودتر از دوستاد جدا شو و بیا پیش مامان و بابات.niniweblog.comما اینجا خیلی منتظرتیم.بیچاره بابایی خودش بیتابترهniniweblog.com،تازه منم دلداری میده.نمیخوام که به روت بیارم ولی خداییش خیلی هزینه داروهای این ماهمون بالا شد...عزیزم تو بیا همه ی اینا فدای سرت...niniweblog.com

 

                                   niniweblog.com 

خدا جونم  ی موقع ناشکری کردم منو ببخش.میدونم تا نخوای و اراده نکنی برگ از درخت نمیافته چه برسه به بچه......

خدایا راضیم به هرچی برام مقدر کردی ،تنها خواهشم ازت اینه که ظرفیت پذیرفتن چیزایی که بر خلاف خواسته هام هست را بهم بده.ما بنده ها فقط نداشته ها را میبینیم...هیچ وقت به چیزای خوبی که بهمون دادی توجه نمیکنیم..

niniweblog.com

امیدوارم خدا هیچ کسی را با بچه امتحان نکنه.........

کنجد منم زود راه خونه شو پیدا کنه........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پرتو
3 دی 92 21:58
الهی آمین
مامان سمیه
پاسخ
سلام پرتو جون.خیلی دلم گرفته .
مامان نی نی
4 دی 92 15:10
منم میگم الهی امین خدا هیچ کسی رو با نی نی امتحان نکنه ناراحت نباش گلم ایشاله به زودی نی نیت میاد
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشاالله.واقعا انتظار سخته.
پرتو
4 دی 92 18:51
عزیزم خودت و ناراحت نکن میفهمم چی میگی درکت میکنم چاره ای نیست گلم باید توی این راه صبورتر باشیم ، مهم اینه که خدا رو داریم مطمئنم به موقش دل تک تکمون و شاد میکنه فقط باید صبر کنیم انشاالله به زودی فرشته ات میاد توی دلت و تمام این روزای تلخ و فراموش میکنی عزیزم منم برات از ته قلبم دعا میکنم امیدوارم خدا ازم قبول کنه دوستم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون پرتو جونم.امیدوارم .خیلی سخته امیدت ناامید بشه.
مامان احسان
6 دی 92 21:04
دل تو بگیره دل منم میگیره عزیزم همه چی درست میشه برات خیلی دعا میکنم .خدایا بندگانت شکر گذار تو هستن پس دعای من را قبول کن و مامان منتظر که دوستمه بیشتر از این منتظرش نذار زود زود یه نی نی بذار تو دل پاکش
مامان سمیه
پاسخ
قربونت برم عزیزم.انشاالله همین طور بشه.من با داشتن شما دوست گلم دیگه کمتر ناراحت میشم.حالا میدونم بجز خودم اطرافم ادمای دیگه ای که خیلی مهربونن منتظر من هستند.احسان جونی را ببوس.ی بوس گنده. مامان احسان من به وبتون سر زدم میخواستم نظر بدم نمیدونم چرا نمیشد
باران
7 دی 92 11:01
سلام عزیزم دلگیر نباش انشاالله زود خدا جوابتو میده/امیدت رو از دست نده توکلت به خدا/
مامان سمیه
پاسخ
سلام باران جونی.ممنون دوست خوبم.
مامان خانومی
7 دی 92 13:40
سلان عزیزم خوبی؟ میدونم چقدر سخته انتظار دوست داشتی توام بیا باهم دوست بشیم در کنار هم این راه رو به اتمام برسونیم
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که به من سر زدی.امیدوارم دوست خوبی بشم. میشه به منم رمز بدی.
fariba
17 بهمن 92 13:00
عزیزم امیدوارم بزودی زود دامنت سبز شه و خدا یکی از فرشته های خودشو راهی کنه کوچولوت رو بزاره تو دلتخانومی اگه لایق باشم برات دعا میکنم.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.خواهش میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد