اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

اویسا...

بدون عنوان

1393/6/28 20:35
نویسنده : مامان سمیه
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم،سلام نفسم.

چطوری دخترم.؟عزیز مامان داریم به روز دیدارمون نزدیک میشیمعزیزم سفرت داره تموم میشه.خیلی طول نمیکشه که میای تو بغلم .از ی طرف دلم میخواد زود  این روزای باقی مونده زود تموم بشه،از ی طرفم میدونم دلم برای این روزا تنگ میشه روزایی که هیچ وقت دیگه به این اندازه نزدیکم نمیشی.

دوستت دارم ،خیلی خوشحالم که خدا منم لایق دونست.لایق دونست و یکی ااز فرشته هاش را میخواد به من بده .

فرشته کوچولو قول میدم مامان خوبی باشم.همه سعیم میکنم که خوب زندگی کنی.از خدا میخوام تو این مسولیت بزرگ کمکم کنه.

عزیزم مرداد ماه و شهریور دستم به پایان نامم بند بود و خدا را شکر 11شهریور پایان نامم دفاع کردم و درسمم تموم شد.راستش از نیمه تیر ماهم رفتم سر کار البته الان 10روزه که مرخصی گرفتم و ترجیح دادم روزای اخر را توی خونه بمونم.

خاله زهرا و خاله مینا هم یکم مهر به سلامتی میرن مکه ،خیلی تنها میشم ولی چاره ای نیست .برای دنیا اومدن شما نیستند.

سعی میکنم ی پست دیگه قبل از رفتن به بیمارستان داشته باشم  فعلا.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فریبا
29 شهریور 93 13:53
سلام عشقم خوبی دخمل خشگلت چطوره خداروشکر که داری به لحظه دیدار نزدیک میشیییییییییییی مواظب خودت باش
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.انشالله به سلامتی خودتم زود تجربه میکنی.
مامان نــــاديــــا
31 شهریور 93 19:56
سلام عزيزم خوبي؟ بسلامتي انشالله فارغ شي مواظب خودتون باشيد
مامان سمیه
پاسخ
سلام گلم ممنون.برام دعا کن.
♥مرجان مامان آران و باران♥
1 مهر 93 19:37
سلام عزیز دلممممممم خوبیییی ایشالا که به سلامتی دوست گلمممم بهترین روزا رو برات ارزو میکنم و ایشالا به سلامتی فارغ بشی مواظب خودتون باشید بوسسسسسسسسسسس
مامان سمیه
پاسخ
سلام مامان مهربون.ممنونم.
ماماني
2 مهر 93 12:14
عزیزم سمیه جونم امیدوارم این روزهای ثشنگ بخوبی سپری بشه این روزها برای من خیلیذدعا کن عزیزکم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشالله هر ارزویی داری براورده بشه.
فریبا
19 مهر 93 17:26
سلام سمیه جون به سلاکتی فارق شدی؟؟؟؟؟؟نگرانتن ی خبر از خودت بهم بده
عالمه
21 مهر 93 14:58
سلام عزیزم خوبی؟تبریکککککککککککککککککککککککک
مامان مرجان
23 مهر 93 23:41
سمیه جون سلام.خوبی عزیزم.فکر کنم دیگه الان نی نی خوشگت باید بدنیا اومده باشه؟ مبارکت باشه گلم.چشمت روشن.عکس دخمر نازمون رو زودتر بذار ببینیم.
عالمه مامان بردیا
26 مهر 93 18:33
سلام عزیزم انشاالله این روزها رو با خاطرات خوش تموم کنی
مامان مرجان
28 مهر 93 14:50
واییییییییییییییییی پس کی میتونیم عکس دخمر خوشگلتون رو ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد