اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

اویسا...

خدا.......

1393/2/29 23:41
نویسنده : مامان سمیه
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم اومدم بهتون خبر سلامتی دخترم بدم.

اومدم بگم خدا ی بار دیگه بچمو بهم بخشید.

خدا ی بار دیگه بر سرم منت گذاشت.

خدا این بارم دلم نشکست.

خدا نذاشت امیدم نا امید بشه.

خدا دخترم برام نگه داشت.

اومدم بگم حالا واقعا قدر سلامتیو میدونم.

شنبه نزدیکای شب بود که از ازمایشگاه به امیر زنگ زدند و خبر دادن دخترمون سالمه و هیچ مشکلی نداره.

وای خدای من چقدر من خوشبخت بودم که این خبر بهم رسید .فکر میکردم دارم خواب میدیدم .18روز منتظر این خبر بودم .18روز سخت،خیلی سخت.به هیچ وجه نمیتونم توضیح بدم چه بر من گذشت در این روزا و حالا داشتم میشنیدم که بچم سالمه.

خدایا اخه چقدر تو مهربونی همیشه تو سختیا اخرش شرمندم کردیو بهم نشون دادی که باید بهت اطمینان داشته باشم.خدا یا شکرت که درسته سخترین روزای عمرم پشت سر گذاشتم ولی عاقبتش خوب بود.

الهی هیچ کس این روزا را نبینه.

الهی هیچ مادری جواب ازمایشش مثبت نشه و مجبور بشه پاره تنش را از دست بده.

خدایا تا اخر عمرم شکر گذارتم.

.

.

.

دوستای عزیزم خیلی خیلییییییییییییییییییی ازتون ممنوم.نمیتونم اسم بیارم چون ممکنه به بعضی از دوستان کم لطفی بشه.

امیدوارم بهترینهارا تو زندگیاتون تجربه کنید.خیلی ممنونم که تو این روزای سخت پابه پای خودم ناراحت بودید،غصه خوردید،پیگیر بودید و مثل ی خواهر واقعی تنهام نذاشتید.

از خدا میخوام انتظارا مامانای منتظر را تموم کنه،مثل الان که به من رحم کرد به دل بیتاب اونا هم رحم کنه.خدایا اونا هم بیتاب فرشته هاشونن پس فرشته ها را زمینی کن .امین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (10)

نظرات (35)

مامان شازده پاشا
27 اردیبهشت 93 23:29
وااااااااااااای خداروصدهزاربارشکر.....منتظرتم
مرجان
28 اردیبهشت 93 1:11
خداروشکر،تبریک میگم.من که گفتم سالمه هیچی نیست مامان سمیه. به حرفم رسیدی؟؟
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم مرجان جونم.اره که رسیدم.چی کار کنم دیگه اخه من ی مادرم.نگران نفسم میشم
زهرا
28 اردیبهشت 93 7:31
خدا رو صد هزار مرتبه شکر ایشالا خودتونم همیشه سلامت باشید
مامان سمیه
پاسخ
ممنون زهرا جون.
مامان نــــاديــــا
28 اردیبهشت 93 12:24
خدارررررررررررررررررررروشکررررررررررررررررررررررررر
مامان نــــاديــــا
28 اردیبهشت 93 12:30
واي اصلا حواسم نبود بگم مبارکه دخمل دار شدي خوشبحالت سميه جون واسه منم دعا کن راستي يه سوال ازمايش غربالگري از طريق خون انجام ميشه يا چيز ديگس؟چند مرحله داره؟ممنون ميشم وقت داشتي جوابمو بدي مرسيييييييي عزيزم بازم تبريک
مامان سمیه
پاسخ
عزیزم ی از با ی سونو داری بین هفته های یازده تا سینزده و از داری هفته شانزدهم.ازمایشاتم خونه نیازی نیست ناشتا باشی.سوالی داشتی در خدمتم
باران
29 اردیبهشت 93 12:24
خدارو هزاران مرتبه شکرررررررررررررررررررررررررررررر عزیزدلم
مامان
29 اردیبهشت 93 14:45
مبارک باشه عزیزم مبارک باشه دختر گلت و نازت خانومییییییی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.
معصومه
29 اردیبهشت 93 21:55
خداروهزاران بار شکرررررررررررررررر دیدی گفتم..مبارک باشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 اردیبهشت 93 8:33
مامان جون خیلی خوشحالم که مشگلی نیست از طریق یکی از وبلاگها اومدم پیشتن اما بد موقعی بود نگران موضوع ازمایش بودید خیلی دلواپس بودم حرم که رفتم به یادت بودم عزیزم خدا را هزار مرتبه شکر که مشکلی نیست امیدوارم به سلامتی روزهای باقی مانده را طی کنید
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشالله هیچ وقت غم عزیزات نبینی.
مامان پرنيان
30 اردیبهشت 93 9:25
اكشال نداره دوستم ديگه تحويلم نگير من هم آنقدر گريه مي كنم تا دلت برام بييييييييييييسسسسسسسسسسسسسسسووووووووووووووزززززززه
مامان سمیه
پاسخ
چرا قربونت برم؟الان میام پیشت.
بــــــــــــاران
30 اردیبهشت 93 11:39
مامان پرنیان چه دل پرییییییییییییی داره طفلی سمیههههههههههههه جونم پس ناز دارت دخمله مبارکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت باشه الحمدالله رب العالمین که سالمه خستگی و ناراحتی این 18 روز خداروشکر بایه خبر خوب به پایان رسید میفهمم چی کشیدی چون منم به روزگارت افتادم والحمدالله همه چیز خوب تموم شد انشاالله بقیه راه رو هم خدا حفظشون میکنه آمیییییییییییین/منتظر اسم دخملت هستیم عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزمممممممممممممممممممم.
مامان
31 اردیبهشت 93 9:46
سلام عزیزم خوبی خواهر گلم ؟چه خبرها ؟خوش میگذره ؟چرا دیگه به من سر نمیزنی؟مرافب خودت باش.امیدوارم که همیشه شاد باشی.دوستارت مهربان.خیلی خوشحال شدمممم
مامان سمیه
پاسخ
سلام مهربان جون.ما خوبیم.شرمنده من میام بهت سر میزنم.
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
31 اردیبهشت 93 14:33
خداروشکر سمیه جون بخیر گذشت ایشالله دیگه هیچ اتفاق بی نمیوفته اسم نی نی تو چی گذاشتی
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم هنوز معلوم نیست.اگه پیشنهادی داری بهم بگو.ممنون میشم.
آرزو مامان محمد
31 اردیبهشت 93 20:07
سلام عزیزم وقتی پست قبلی دیدم خیلی دلم گرفت و ناراحت شدم الان واقعا برات خوشحالم خدارو صدهزار مرتبه شکر
مامان
1 خرداد 93 9:53
اسم دخملی را چی میخوای بزاری؟ من 2 تا اسم میگم اولی مهرسا دومی مرسانا
مامان سمیه
پاسخ
هموز انتخاب نکردیم.ممنون.
مژده
1 خرداد 93 14:04
دیدی سمیه جون گفتم غصه نخور من دلم روشنه دیدی دیدی؟
مامان سمیه
پاسخ
قربونت عزیزم
مامانی و بابایی
2 خرداد 93 12:55
کجایی مامان مهربون؟؟؟
مامان سمیه
پاسخ
تو اسمونام
سعیده
2 خرداد 93 13:56
سلام سمیه جون آدرس وبلاگم عوض شد . artin رو پاک کن و nafas رو بذار
مامان سمیه
پاسخ
چشمممممممممممممم.
♥مرجان مامان آران و باران♥
3 خرداد 93 1:36
سلام عزیز دلم اول از همه ببخشیدددددددددد دیر اومدم شرمنده فدات شم دوم از همه خیلی ناراحت شدم با خوندن پستات و بعدشم خیلی خوشحال شدم از ته قلبم برات ارزو میکنم این دوران و راحت سپری کنی و به ارزوهات برسی عزیز دلم مواظب خودت باش میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان سمیه
پاسخ
ممنون مرجان جون.
ماماني پرنيان
3 خرداد 93 10:41
سلام دوستم دخمل گلت چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟ الهي هميشه شاد باشي و سرحال من كه امروز يك عالمه خوشحالم چون فهميدم فريبا جونم ني ني دار شدهههههههههههههههههه
مامان سمیه
پاسخ
منم خیلی خوشحالم. خدا جون ممنونم.
ماماني پرنيان
4 خرداد 93 12:11
عشقم خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در چه حال بيدي
مامان سمیه
پاسخ
خوب بیدم .منو دختری خوب خوب بیدیم.
ماماني پرنيان
5 خرداد 93 8:45
مامان منتظر ما خوبي ؟؟؟؟ دخمل بلا هنوز اسم نداره آيااااااا
مامان سمیه
پاسخ
مامان پرنیا دخمله هنوز اسم نداره .کمکم کنید .خیلی سخته.
مامان دینا
5 خرداد 93 10:06
خدارو شکر به خیر گذشت ایشالله به سلامتی به دنیا میاد
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان
5 خرداد 93 15:13
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
سلام.ممنونم.عید شما هم مبارک.من همیشه بهت سر میزنم.
مامان
7 خرداد 93 15:24
سلام عزیزم خوبی خانومی؟خوش میگذره به سلامتی؟ به منم سر بزن دوست عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.من خوبم شما چطوری؟
فریبا
8 خرداد 93 18:08
عزیزممممممممممممممممممممم مبارک باشهههه دخمل گلت ترشی میخوردی یا شیرینییی الائمت چی بودددددددد سمیهههههه خیلی خوشحالمممممم براتتتتت دوشت دارم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت گلم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.من بیشتر ترشی و شوری میخوردم.
مامان
10 خرداد 93 8:45
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.ما خوبیم.شما چطورید؟
ماماني پرنيان
10 خرداد 93 13:06
عشقم بدو خصوصي
ماماني پرنيان
10 خرداد 93 13:08
نازنين خاله فكر مي كنم بهت " آوا " خيلي بياد . دنيا ترنم رويا هديه هم قشنگ بيد . ولي سميه جونم مطمئن هستم خودت اسمهاي قشنگتري سراغ داري مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سمیه
پاسخ
مرسی عزیزم.
ماماني پرنيان
10 خرداد 93 13:08
عشقم يادن رفت تيك خصوصي بزنم
مامان سمیه
پاسخ
اشکال نداره
مامان
10 خرداد 93 14:44
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
مامان ارمیا و ایلمان
12 خرداد 93 10:20
خدا رو هزاران بار شکککککککککککککککر. ایشالله نی نیه خوشگلت به سلامتی به دنیا میاد.
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.سلامت باشی
مامان
13 خرداد 93 8:55
سلام دوست عزیزم . صبح زیبایت بخیر و شادی . خوبی خانومی؟طوفان دیروز را چگونه گذراندید ؟جواب این پست را در وبلاگ خودم میدی عزیزم؟میخوام ببینم دوستان طوفان را چگونه گذراندند؟
پرتو
13 خرداد 93 17:15
عزیزم خیلی خوشحالم کردی انشاالله که این فرشته رو به سلامت در سایه پروردگار به دنیا بیاری گلم مواظب خودتون باش دوستم
مامان سمیه
پاسخ
امین. ممنون عزیزم.
مامانی
18 خرداد 93 12:00
سلام سمیه جان.خدا قبول کنه ان شائ الله حاجت روا شی عزیزم جزء 13 سهم شماست.ان شاء الله بخوشی کوچولوت بیاد به آغوشت التماس دعای مخصوص
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم.چشم حتما.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد