اویسا گلیاویسا گلی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

اویسا...

بعد امنیو سنتز...

1393/2/14 0:35
نویسنده : مامان سمیه
661 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت5بود که از خونه به سمت مطب راه افتادیم.خیلی نگران بودم ،دیشب با امیر نشسته بودیم که ی دفعه بغضم ترکید و زدم زیر گریه همین که گریه ام افتاد دیدم امیرم شروع کرد به گریه کردن.خیلی با هم گریه کردیم.از خدا خواستیم که بچمون سالم بهمون ببخشه.اخرشم همه چی را سپردیم به خدا.

الهی هیچ کس این روزای ما را نبینه.ادم لحظه لحظه پیر میشه....

ساعت 5بود که رفتیم مطب .دکتر ساعت 6.30بود که اومد سراغم.همش داشتم گریه میکردم.دکتر خودش زن خیلی خوب و مهربونی بود بر عکس خانومای مامایی که پیشش کار میکردند،انگار وسط قلباشون سنگ بود.اصلا ی درصد درک نداشتند.انگار مجانی داشتند کار میکردند.

خلاصه دکتر بسم الله گفت و شروع از دردش نمیگم که اصلا یاداوریش زجرم میده. ی ربع طول کشید اما من حس کردم ساعتها گذشت.بلاخره ی موقع دکتر گفت تموم شد.ی سری مراقبتم بهم گفتند و نیم ساعت تکون نخوردم و رو تخت خوابیدم بعدشم اومدیم خونه.نمونه امنیو را هم امیز برد داد مرکز ژنتیک برای ازمایش.حالا هم فعلا اصتراحت مطلقم که خدای نکرده اتفاقی نیفته برای کیسه اب جنینم.

سپردمش به خدا.هر چی سرنوشتم باشه.

حدود دو هفته دیگه جواب اماده میشه.

بازم التماس دعا.........خیلی محتاجم دوستای مهربونم فراموشم نکنید در ضمن ببخشید ناراحتتون کردم..........

پسندها (2)

نظرات (33)

ماماني پرنيان
14 اردیبهشت 93 9:07
سلام فدات بشم قربونت برم نذر اميرالمومنين كن انشالا خودش تا روز تولدش كلي خبر خوب بهت مي ده . فدات بشم استرس نداشته باش . استرس خودش كلي ضرر داره . خانوم خوشگله نمي دونم كجاي اين سرزميني و چه شكلي ولي خواهرانه دوست دارم و به خدا برات دعا مي كنم اگر قابل باشم . الهي كه همش خبر هاي خوب بهمون بدي گلم . دوست دارم . اين ماه ماه خداست از خودش مي خوام دل مهربون خودت و بابا جونيش شاد شاد شاد باشه
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم منم دوستتون دارم.دعا کنید کنجدم چیزیش نباشه.من سالم میخوامش.
مامان
14 اردیبهشت 93 9:25
سلام عزیزم الان بهتری خانومی ؟مراقب خودت باش به دلت بد راه نده . سعی کن خوب استراحت کنی
مامان سمیه
پاسخ
ممنون بد نیستم.
فریبا
14 اردیبهشت 93 11:08
سلام سمیه جون نمیدونی دیروز چه حالیی بودم باورت نمیشه به خدا خودمو فراموش کردم خدا بهم نده ولی بچه تو رو نگه داره نمیدونی همش نگران بودم شوهرم همش میگفت چته و من گریم میگرفت انشالاه که جواب چیز بدی نیست تو استراحت کن کاری داشتی بگو به خدا دوست دارم امیدت به خدا
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم فریبا جون.این حرف نزن.انشالله به حق این ماه عزیز هم خبر سلامتی بچه من و هم خبر بارداریت تا اخر این ماه برسه.برای خدا کاری نداره. خیلی دوستت دارم.
مامان شازده پاشا
14 اردیبهشت 93 13:31
عزیزم غیرازدعابرای سلامتی کوچولوت کاری ازدستم برنمیادانشالاکه ختم به خیرمیشه
ماماني پرنيان
15 اردیبهشت 93 9:04
سلام عزيزم امروز صبح كه براي نماز بيدار شدم ناخواسته به يادت افتادم و از ته دل از خدا خواستم كه كنجد كوچولوي شما خوب و سرحال باشه. خواهرم هر سال نيمه شعبان جشن بزرگي داره نذر كردم انشاء له خبر خوب بهم بدي من هم برات شكلات پخش كنم . عاشق خودت و كنجدت و مهربونيتم خواهري روز پر از عشقي رو برات آرزو مي كنم
مامان سمیه
پاسخ
سلام مامان پرنیان ممنونم از این همه محبتی که بهم داری.انشاالله خدا پرنیان را برات سالم و سلامت نگه داره.
مامان
15 اردیبهشت 93 9:33
سلام عزیزم نمیدونم قبلا بهت گفتم یا نه بیا دعای پست ثابت من را بخون و نذر فرزند گلت بکن که خدا مراقبش باشه
مامان سمیه
پاسخ
باشه عزیزم.لطف داری.
معصومه
15 اردیبهشت 93 11:44
عزیزم نگرانی و استرس به خودت راه نده بده برات عزیزم.. بیشتر جوابای آمینوسنتز منفی میشه .ینی مشکلی وجود نداره ان شاالله تو هم جزو همونایی عزیزم.. مطمئنم نی نی خوب و سالمه به امید خدای مهربون
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم معصومه جون.تو رو خدا دعام کن.
مامان ناديا
15 اردیبهشت 93 16:52
ايشالله که خبر خوش ميشه همه چيز دست خودشه تو فقط استراحت کن و به چيزاي استرس زا فکر نکن فقط فقط استراحتتتتتتتت سميه جون
مامان سمیه
پاسخ
امین.
سعیده
16 اردیبهشت 93 11:39
سلام عزیزم نگران نباش ان شاا... که نی نی صحیح و سالمه از امام حسین بخواه به شش ماهش قسمش بده.......... نذر و نیاز کن فقط استرس نداشته باش میدونم نمیشه ولی اینو بدون استرس برا بچت سمه منم مردد بودم برم غربالگری یا نه اما الان ترس تو وجودم پیچید امشب میخوام برم دکتر شاید بگم برام بنویسه که برم با افتخار لینکت کردم
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون.نگران نباش.ازمایشات غربارگری را حتما انجام بده.استرس نداشته باش همه که مثل هم نمیشن.
فریبا
16 اردیبهشت 93 15:40
سلام گلمممممممممممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهتری سمیه جونم نگرانتم
مامان سمیه
پاسخ
سلام فریبا جون ممنون.زیاد خوب نیستم.خیلی نگران جواب ازمایشم.دعا کم خوب باشه.
مامان ناديا
16 اردیبهشت 93 22:15
سميه جون چطوري گلم؟خبري نشددددددددد؟
مامان سمیه
پاسخ
نه نادیا جون الان 4روزه تست دادم باید تا دو هفته برای جواب صبر کنم.روزای خیلی سختی را دارم میگذرونم.فقط خدا بهم رحم کنه.
ماماني پرنيان
17 اردیبهشت 93 8:38
عزيز دلم به جان پرنيانم نمي گم صد در صد وقتي شير ميدم به پرنيان يادتم ولي باور كن هفتاد درصد تو و فريبا با من هستيد و دعاگوتون هستم . عزيزم فقط استرس نداشته باش و آرامش داشته باش . قران زياد بخون مخصوصا سوره ياسين الرحمن و نور خيلي بهت آرامش مي ده دوستم . فدات بشم دلم پيشته اي كاش مي تونستم پيشت باشم . مي بوسمت
مامان سمیه
پاسخ
قربونت برم عزیزم.نمیدونم چطوری این همه محبتت را جبران کنم.خیلی دوستت دارم خواهر مهربونم.
ماماني پرنيان
17 اردیبهشت 93 8:38
عزيزم بدو خصوصي
ماماني پرنيان
17 اردیبهشت 93 8:38
عزيز دلم كي جواب آزمايشت آماده مي شه خانوم طلا؟؟
مامان سمیه
پاسخ
بهم گفتند دو هفته طول میکشه جواب حاضر بشه.خودمون بهت زنگ میزنیم.حالا 5روزش گذشته.روزای خیلی سختیه.
باران
17 اردیبهشت 93 9:57
آرامشتو حفظ کن منم مضطربم الهی هیچ امیدی نا امید نشه/توکلت به خدا تا میتونی نذر ونیاز کن ولی گریه نکن برات خوب نیست/اینارو به تو میگم ولی خودم رعایت نمیکنم گاهی براش بغض میکنم که نکنه خدا نکرده بره وبیچارم کنه
مامان سمیه
پاسخ
امین امیدوارم خدا هیچ کس را با بچه امتحان نشه.من یکی طاقت ندارم.
پرتو
17 اردیبهشت 93 10:37
عزیزم همین طور که خودت گفتی توکلت به خدا باشه انشااالله که چیزی نیست و فرشتت سالمه سالمه . عزیزم برات خیلی دعا کردم امیدوارم مورد قبول حق قرار بگیره انشاالله مامانم دیروز حرم بود و سفارش کردم برات دعا کنه انشاالله خود امام هشتم ضامنت میشه دوستم
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم پرتو جون.از مامانتم تشکر کن.بهش بگو من مادر ندارم برام دعا کنه.ممنونم.
فریبا
17 اردیبهشت 93 10:54
چشمممممممممممممممم گلم حتما دعات میکنم به خدااااااااااااااااااااااا همش به فکرتممممممممممممممممممممممم انشالاه جواب وبه و ی پست شاد برامون میزاری و از نگرانی درمون میاری فقط استرس به خودت وارد نکن میدونم سخته امید داشته باشششششششششششششششششششش
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم عزیزم.قربونت برم فریبا جونم که اینقدر به من امید میدی.باشه.
سعیده
17 اردیبهشت 93 21:33
سلام عزیزم خیلی به فکرتم خدایا به حق این روزای عزیز ماه رجب مامان سمیه مون رو از رحمتت نا امید نکن الهی آمییییییییییییییییییییییییییییین
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم سعیده جون.قربونت برم که اینقدر با محبتی.
مژده
18 اردیبهشت 93 1:28
بد به دلت راه نده مامانی گل من دلم روشنه جواب خوبه خوبه خیالت راحت
مامان سمیه
پاسخ
ممنون مژده جونم.
مامان
18 اردیبهشت 93 8:18
عزیزم امیدوارم که نی نی زود زود بزگ بشه بیاد تو بغل مامانش که خیلی ماهه . مراقب خودت و نی نی گلت باش
مامان سمیه
پاسخ
ممنون دوست جونم.انشاالله با دعای خیر شما.اومدم پست اولت صد بار خوندم.انشاالله خدا قبول کنه.
ماماني پرنيان
20 اردیبهشت 93 8:13
سلام سميه جونم خوبي گلم ؟ كنجد خاله خوبه ؟ قربونش برم . الهي كه خدا بهترينها رو توي اين روزها وشبهاي عزيز نصيبت كنه . من مطمئن هستم كه توي اين هفته دلت شاد شاد شاد مي شه و ما رو هم شاد مي كني قربونت برم . اين روزها دعاي تو مستجاب تره براي همه دعا كن . دو.ست دارم دوست مهربون . با اميد تقدير آدم ورق مي خوره . نا اميد مرگه پس مثل هميشه به معجزه حضرت دوست اميد داشته باش عقش من
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوست خوبم.ممنونم که با حرفات بهم انرژی میدی.قربونت برم.من همه چی را سپردم به خدا.میدونم امیدم را ناامید نمیکنه.انشاالله.
باران
20 اردیبهشت 93 9:24
جمعه تولد شیرخواره ی امام حسین بود انشاالله به حقش نمیزاره دلت بشکنه گلم تا میتونی قرآن بخون وفقط وفقط توکلت به خدا بگو راضی هستی به رضاش ازش گله نکن ولی حاجتتم بخواه/مراقب خودت وروحیت ونی نی وشوهرتم باش/محکم باش گلم همه امیدت به خدا
مامان سمیه
پاسخ
ممنونم باران جونم.انشاالله همین اتفاق بیافته.
مامان خانومی
20 اردیبهشت 93 11:57
پس لینکگ من کوووووووووووووووووووووووووووووو
مامان سمیه
پاسخ
چی؟متوجه نشدم عزیزم؟
مامان
20 اردیبهشت 93 13:11
مامان
20 اردیبهشت 93 14:41
خدا قبول میکنه عزیزم واسه منم دعاکن که خدا حاجتم را بده
مامان سمیه
پاسخ
انشالله .امیدوارم زود به حاختت برسی گلم.
مامانی و بابایی
20 اردیبهشت 93 20:15
سلام عزیزم.خوبی؟اصلا نگران نباش. بد به دلت راه نده.هیچی نیس.مگه تو سونو سالم نبوده؟حساسیت ها ی پیش از حد ازمایشگاهه.من ی داداش 3ساله دارم دقیقا سه سال پیش به مامان من هم همینو گفتن مثل شما مامان امینو سنتز انجام داد.جوابش بعدسه هفته دادن خدا میدونه تو این سه هفته ما چی کشیدیم واقعا مردیم و زنده شدیم.الحمدلله هیچ مشکلی نبود الان هم داداشم هزار ماشاالله نمیدونی چه وروجکیه.راستی دکتر جمال قبل امینو سنتز برا مامان سونوگرافی کرد گفت احتمال زیاد مشکلی نیس.میگن کارش حرف نداره میخوای برات ادرسشو گیر بیارم بری پیشش؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم.اره همه سونوها نرمال بودن حتی دکتری که اخرین بار سونو کرد گفت از نظر من این بچه بچه معلولی نیست. عزیزم من هشت روز پیش امنیو شدم.دعا کن مشکلی نباشه.
مامان
21 اردیبهشت 93 10:07
مطمئن باش که با خواندن این دعا خدا حاجت شما را میدهد
مامان سمیه
پاسخ
امییین
ماماني پرنيان
21 اردیبهشت 93 12:33
سلام دوست جونم چطوري با يك دنيا عشق و اميد هر روز وب خوشملت رو باز مي كنم و منتظر خبرهاي خوشت هستم دوست جوني . كنجد جونيم چطوره
مامان سمیه
پاسخ
سلام خواهر خوبم ممنونم.خودمم منتظر جوابم.به محض گرفتن جواب میام مینویسم.
mojde
21 اردیبهشت 93 19:35
negarani o esteres nadashte bash
مامان سمیه
پاسخ
باشه مژده جون سعی میکنم
فریبا
22 اردیبهشت 93 13:29
چطوری سمیه جونم؟بهترییییییییییییی؟چه خبر؟جوابو کی میگیری
مامان سمیه
پاسخ
سلام فریبا جون ممنونم.برا جواب گفتند خودشون زنگ میزنند.ما هم منتظریم.فعلا 10روزه ازمایش دادم بهم گفتند حداکثرش دو هفته ای امادس.
مامان
22 اردیبهشت 93 14:59
عزیزم عیدت مبارککک
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
مامان مهدیار
26 اردیبهشت 93 17:53
سلام عزیزم.خوبی؟چه خبر؟ نظرم برات نرسیده؟؟؟؟؟؟؟اخه ندیدمش اینجا.البته مهم این ه که خودت خونده و دیده باشی.بازم میگم اصلا غصه نخور بهش فکر نکن.فقط بسپار به خدا توکل کن بهش.کاملا حال و روزت رو تو این روزا درک میکنم چون همین اتفاق دقیقا دو سال و خورده ای پیش برای داداش تو راهیم پیش اومد و واقعا مردیم و زنده شدیم.این ها حساسیت های زیاد ازمایشگاه هاس.راستی تو سونو چیزی گفته شده در این باره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم پیامت دیدم جوابم دادم.نه هم سونویntکه 11هفتهگی رفتم و هم سونویی که دو هفته پیش رفتم توش همه چی کاملا نرمال بود.حتی دکتری که داشت سونو میکرد دو هفته پیش بهم گفت از نظرش این بچه بچه مشکل داری نیست.نمیدونم فقط ازمایشش ریسک نشون داد.کاش زود جوابش بیاد راحت بشم.باور کن دارم مشکل اعصاب میگیرم.از وقتی فهمیدم شبا خیلی بد میخوابم.
مامان مهدیار
26 اردیبهشت 93 22:44
سمیه جون ببخشید انقدر که نگرانت بودم اصلا چشمم صفحه دوم نظرات رو ندیده بود تا الان که گفتی جوابت رو دادم. خب دیگه،پس چرا ناراحتی بخدا با اطمینان کامل بهت میگم که هیچی نیس وقتی تو سونو اندازه استخوان بینی و پشت گردن و ستون فقرات سالم بوده و طبیعی چرا خودت و نگران میکنیی.بخدا این ی حساسیت بیش از حد ازمایشگاهت بوده.بازم میگم چون برا داداش خودم این برنامه پیش اومده بود دارم با اطمینان کامل بهت میگم هیچی نیست. سعی کن به خودت مسلط باشی.درکت میکنم که سخته اما سعی خودترو بکن. به این فکر کن که جواب امینو سنتز رو میگیری و هیچی نیس نی نی سالمه .ولی شما دوهفته اعصاب خودت رو ناراحت کردی که همش به نی نی کاملا منتقل شده و استرس بهش وارد کردی اونوقت مدیون اون بچه میشیا!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان سمیه
پاسخ
چشم عزیزم سعی میکنم.برام دعا کن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به اویسا... می باشد